Olenko mielestänne kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko niin paha?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et ole kohtuuton, mutta kysymys on siitä, millä ehdoilla suostuu elämään. Turha anella pyydellä ja määräillä, siinä vain iskee molemminpuolinen huonoudentunne, mikä ei yleensä auta asioita. Eli älä yritä kiristää, vaan tee päätöksesi mihin olet valmis, ja toimi sen mukaan. Sitten kun olet tarpeeksi katsellut toisen touhuja, että päätös on valmis, anna toiselle raamit, joiden puitteissa suhde voi jatkua, ja selkeä aikataulu, johon mennessä muutoksen täytyy olla valmis. Mies tekee sitten omat päätöksensä itse.

Mä en oikein ymmärrä... Ap:n mielestä pari kertaa vuodessa alkoholia on ok, mutta sen enempää ei "salli"? Mies "ruinaa" sinulta "lupaa" ottaa? Tällaisen kolmikymppisen tädin korviin kuulostaa vaan aika oudolta... Miten aikuiset ihmiset voivat antaa toisilleen "lupia" mihinkään? Lapset kyselevät lupaa, ei aikuiset.

Miksei mies saisi mennä vaikka kerran kuussa, miksi et menisi itsekin? Ottakaa lapsenvahti ja menkää yhdessä!

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä?:
Mä en oikein ymmärrä... Ap:n mielestä pari kertaa vuodessa alkoholia on ok, mutta sen enempää ei "salli"? Mies "ruinaa" sinulta "lupaa" ottaa? Tällaisen kolmikymppisen tädin korviin kuulostaa vaan aika oudolta... Miten aikuiset ihmiset voivat antaa toisilleen "lupia" mihinkään? Lapset kyselevät lupaa, ei aikuiset.

Miksei mies saisi mennä vaikka kerran kuussa, miksi et menisi itsekin? Ottakaa lapsenvahti ja menkää yhdessä!

Kenelle...?

Uusimmat

Yhteistyössä