H
Huono vaimo
Vieras
Siivoan talon (joka päivä) ja on siistiä. Hoidan lapset (olen siis kotiäitinä vielä). Opiskelen samalla. Teen joka päivä ruokaa ja pyrin siihen että ruoka on valmis kun mies tulee töistä. Ulkoiloen lasten kanssa ja pidän heistä mielestäni tosi hyvää huolta. Kehitän joka päivä lasteni motoriikkaa ja järjen juoksua esim. palloleikeillä, piirtelyillä, palapeleillä ja muistipeleillä.
pidän miestä hyvänä ja koitan olla parhaimmillani aina. (suinkaan en siinä aina onnistu).
Kukaan ei tunnu ottavan minun tarpeitani huomioon. En saa juuri mitään läheisyyttä (ainakaan sitä mitä tarvitsen) Rakkauden osoituksia ei tule juurikaan saati sitä aikuisten hellyyttä.
Ketään ei arvosta tekemääni työtä ja kaiken huipuksi sain vielä kuulla etten ole hyvä vaimo kenellekkään...
Anoppi teki tämän paljastuksen.
Olenko oikeesti niin huono vaimo?
pidän miestä hyvänä ja koitan olla parhaimmillani aina. (suinkaan en siinä aina onnistu).
Kukaan ei tunnu ottavan minun tarpeitani huomioon. En saa juuri mitään läheisyyttä (ainakaan sitä mitä tarvitsen) Rakkauden osoituksia ei tule juurikaan saati sitä aikuisten hellyyttä.
Ketään ei arvosta tekemääni työtä ja kaiken huipuksi sain vielä kuulla etten ole hyvä vaimo kenellekkään...
Olenko oikeesti niin huono vaimo?