Olenko mielestänne huono vaimo?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono vaimo

Vieras
Siivoan talon (joka päivä) ja on siistiä. Hoidan lapset (olen siis kotiäitinä vielä). Opiskelen samalla. Teen joka päivä ruokaa ja pyrin siihen että ruoka on valmis kun mies tulee töistä. Ulkoiloen lasten kanssa ja pidän heistä mielestäni tosi hyvää huolta. Kehitän joka päivä lasteni motoriikkaa ja järjen juoksua esim. palloleikeillä, piirtelyillä, palapeleillä ja muistipeleillä.
pidän miestä hyvänä ja koitan olla parhaimmillani aina. (suinkaan en siinä aina onnistu).

Kukaan ei tunnu ottavan minun tarpeitani huomioon. En saa juuri mitään läheisyyttä (ainakaan sitä mitä tarvitsen) Rakkauden osoituksia ei tule juurikaan saati sitä aikuisten hellyyttä.
Ketään ei arvosta tekemääni työtä ja kaiken huipuksi sain vielä kuulla etten ole hyvä vaimo kenellekkään... :( Anoppi teki tämän paljastuksen.

Olenko oikeesti niin huono vaimo?

Mitä sitten odotat? Tee vaan ne hommasi ja ole tyytyväinen, eikö ole jo mennyt mielestäsikin liian pitkälle tuo naisten vaatiminen, pitäisi toteuttaa naisten keskuudessa puhdistus kuten kirkoissakin joskus on, huonot lähtee ja hyvät jää.

Et ole. Ja muuten, minua inhottaa tuo, että ihmisestä puhutaan, kuin jostain hyödykkeestä. Vaimo. Hyödyke, joka hoitaa asioita kotona, kun isäntä on poissa. Plääh.

Jospa teet liikaa. Talon siivous joka päivä kuulostaa liialliselta. Miten itse jaksat? Tuntuuko sinusta, että joudut raatamaan liikaa? Onko sinulla kotiorjan olo? Jos tuntuu siltä, niin olisi hyvä vaatia itseltään vähän vähempi ja ottaa rennommin. Monet asettavat itselleen kotona aivan liiallisia vaatimuksia, jolloin kodista tulee työsiirtola eikä siellä ole silloin kenelläkään kivaa. Itse olen siivonnut talon vain yhden kerran koko syksynä. Silloin kun lapset olivat pieniä tein kunnon siivouksen joka toinen viikko.

[QUOTE="vieras";22303285 begin_of_the_skype_highlighting**************22303285******end_of_the_skype_highlighting]Jospa teet liikaa. Talon siivous joka päivä kuulostaa liialliselta. Miten itse jaksat? Tuntuuko sinusta, että joudut raatamaan liikaa? Onko sinulla kotiorjan olo? Jos tuntuu siltä, niin olisi hyvä vaatia itseltään vähän vähempi ja ottaa rennommin. Monet asettavat itselleen kotona aivan liiallisia vaatimuksia, jolloin kodista tulee työsiirtola eikä siellä ole silloin kenelläkään kivaa. Itse olen siivonnut talon vain yhden kerran koko syksynä. Silloin kun lapset olivat pieniä tein kunnon siivouksen joka toinen viikko.[/QUOTE]

kun taloa siivoaa joka päivä ei ehdi tulemaan likaista. Pesen lattiat vain 2krt viikossa. Jaksan kyllä fyysiset askareet hyvin. Henkinen puoli mättää juurikin ton hellyyden ja huomion puutteen vuoksi. Olen koittanut jutella miehelle ja aina on kuuntelevinaan mutta ei ole muuttunut meno mitenkään...

Lopeta suorittaminen. Jos eivät kerran arvosta sinua, niin mitä sitä pingottamaan. Keskity lapsiin, lopeta siivoaminen (tai harvenna ainakin, että kerran viikossa vaan siivoat) ja ala syöttää miehellesi hivenen huonompaa ruokaa. Jos avautuu, niin sanot, että sitä saa mitä tilaa.

kun taloa siivoaa joka päivä ei ehdi tulemaan likaista. Pesen lattiat vain 2krt viikossa. Jaksan kyllä fyysiset askareet hyvin. Henkinen puoli mättää juurikin ton hellyyden ja huomion puutteen vuoksi. Olen koittanut jutella miehelle ja aina on kuuntelevinaan mutta ei ole muuttunut meno mitenkään...
Lattioiden pesu kaksi kertaa viikossa on paljon. Onko teillä koiria vai miksi siivoat niin usein? Kerta viikossa riittäisi varmasti eikä kukaan edes huomaisi eroa.

Mutta jos jätän jotain näitä asioita tekemättä tulee mulle ihan kamala olo ja sitten on pakko tehdä... :( Miksi toi mies ei tajua puhumalla että haluan lisää huomiota ja arvostusta.. :(

ja tiedät sen itsekin.

Mutta miksi ihmeessä käytät noin paljon aikaa kuuraamiseen? Nosta jalat pöydälle ja rentoudu hyvä ihminen. Keksi itsellesi kivaa puuhaa ja "unohda" se mies joksikin aikaa ihan kokonaan.

Terv. joku jonka kotona pestään lattiat kerran kuussa. Ja senkin tekee siivooja...

Anoppi on löytänyt heikon kohtasi ja iskee siihen. Ehkä anoppi on kateellinen, kun jaksat hoitaa kaiken niin tip top. Perimmäinen ongelma ei kuitenkaan ole anoppisi, vaan se että huomion ja arvostuksen saamisen tarve on sinulla liian suuri ja siitä seuraa liiallinen suorittaminen - voisiko ongelma olla itsetunnossa? Nyt aivopeset itsesi, että olet hyvä äiti. Yritä päästä eroon liiasta suorittamisesta ja nauti elämästä. Jos nautit siivouksesta, niin ei kai siinäkään silloin ole mitään pahaa :) mutta älä käytä siivoa vain siksi, että saisit arvostusta.

Yhteistyössä