Olenko mä nyt patalaiska kelvoton äiti jos

  • Viestiketjun aloittaja herrathaltuun
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
meillä oli viimeviikolla sosekeitto noista, kermaa vaan :whistle:
juu kermaa ja niitä syntisen-äidin-kuutioita (lihaliemikuutioita) :saint: Näillä mennään. Yleensä tietenkin ostan raaka-aineet, tuoreena ja luomuna, omasta pihasta yritit millä maustan ja lihanuijalla survon kun en halua kuluttaa sähköä ja sitä kauttaa ympäristöä. Tietenkin :saint:
 
Vili
Tottakait olet patalaiska kelvoton äiti, jonka on turha haaveilla Vuoden Äiti -palkinnosta :)

Kokeilkaas joskus maustaa pakastekasviksista tehty sosekeitto creme fraichella. Ei kannata laittaa liikaa ettei mene väkeväksi, mutta pikkuisen kun laittaa niin siihen tulee mukavasti "terää".
 
No et ehkä patalaiska ja kelvoton, mutta huonoitsetuntoinen mikäli tosissasi palstalla tuollaista kyselet.. :D

(Nimimerkillä mikäli päivän päätteeksi hengissäolevien pääluku täsmää aamuiseen niin olen ihan tyytyväinen..)
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No et ehkä patalaiska ja kelvoton, mutta huonoitsetuntoinen mikäli tosissasi palstalla tuollaista kyselet.. :D

(Nimimerkillä mikäli päivän päätteeksi hengissäolevien pääluku täsmää aamuiseen niin olen ihan tyytyväinen..)
:D Ihana asenne
 

Yhteistyössä