oikeesti. sen jälkeen kun vanhempien luota pois muutin (10v sitten) niin olen muuttanut varmaan sen 10 kertaa. joka kerta eka pari kk vois olla vaan uudessa ihanassa kodissa, mut puolen vuoden jälkeen alkaa tökkiin. mikään asunto ei ole pidemmänpäälle tuntunut oikeasti kodilta, kaikki on ollu vaan kämppiä. nyt meil on tosi hirvee rivaripätkä (epäkäytännöllinen eikä mitenkää kaunis/viihtyisä ) ja mä oon ihan kypsä. sit kun ei viihdy kotona,niin ei siel kukaan mitään teekään ja sit siel on just sellanen kaaos ja paska jatkuvasti et ei mitää rajaa. :ashamed:
jos en tulevassa omakotitalossakaan pysty kotiutumaan, niin heitän hanskat tiskiin ja muutan veneen alle |O tää on oikeesti ahdistavaa :ashamed:
vinkkejä miten kodista saa kodikkaan??!!!
nyt meil mellastaa 9viikkonen koiranpentu ja 3v poika sekä raksamies likasine vaatteineen, joten mun siivoomiset on yhtä tyhjän kanssa! |O :ashamed:
jos en tulevassa omakotitalossakaan pysty kotiutumaan, niin heitän hanskat tiskiin ja muutan veneen alle |O tää on oikeesti ahdistavaa :ashamed:
vinkkejä miten kodista saa kodikkaan??!!!
nyt meil mellastaa 9viikkonen koiranpentu ja 3v poika sekä raksamies likasine vaatteineen, joten mun siivoomiset on yhtä tyhjän kanssa! |O :ashamed: