Olenko mä jotenki paha ihminen tai jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjuu

Vieras
Kun miehen äiti tulee tänään hoitamaan meidän tenavaa pariksi tunniksi. Tulee tänne, koska tyttö menee nukkumaan unille jo ennenkuin ne edes ehtivät tulla.

MUTTA. Mua ärsyttää, kun mummi ottaa mukaan 2 muutakin tenavaa, miehen veljen lapset. Ovat olleet aina mukana, kun mummi on käynyt hetken hoitamassa, ja JOKA HEMMETIN KERTA, kun palaamme kotiin, kämppä on täynnä leluja, kaikki levitetty pitkin poikin. Jääkaapista tongittu jogurtit ja ne on yleensä syömättöminä pöydillä, avattuina ja pari lusikallista otettu! Limua tai mehua on kaadettu lasiin mutta lasi on täynnä pöydällä! Ne muksut ei tervehi kun tulee eikä sano mitään kun lähtevät. Kaapit ja laatikot saattaa olla auki, joten niitäkin on pengottu. HUOH. Mua niin ärsyttää.

Niin ja se pääpointti siis oli, että olenko mä jotenki paha ihminen kun en vaan haluais niitä kotiini. Jotenki en edes pidä niistä :( Toki välitän ja toivon heille parasta, mutta en välitä sillä tavalla että kylään ottaisin, kun ne on tuollaisia!

No vähän erikoiselta kyllä tuntuu, että mummin pitää heidätkin ottaa mukaan. Minkä ikäisistä lapsista on kyse? Tuntuu että tuossa käytöksessä on hiukan kyse siitä mumminkin kontrollista, pitäishän mummin huolehtia siitä, ettei tuollaista tehdä.

Mummin on ihan pakko ottaa lapset mukaan, koska hoitaa heitä täyspäiväisesti. Ma-pe 06-18.00. Itse olen kotiäitinä vielä, mutta satunnaisesti tarvitaan hoitajaa, tänään esim. koska mulla on nt-ultra.

Kysynkin aina ensin omaa äitiäni hoitamaan lastamme, mutta kun hän ei tänään päässyt, oli sopinut ystävänsä kanssa menoa.

[QUOTE="a p";22579018]Mummin on ihan pakko ottaa lapset mukaan, koska hoitaa heitä täyspäiväisesti. Ma-pe 06-18.00. Itse olen kotiäitinä vielä, mutta satunnaisesti tarvitaan hoitajaa, tänään esim. koska mulla on nt-ultra.

Kysynkin aina ensin omaa äitiäni hoitamaan lastamme, mutta kun hän ei tänään päässyt, oli sopinut ystävänsä kanssa menoa.[/QUOTE]

No sitten pitää kestää vaan koska eihän se mummo voi hoitolapsiaan yksin kotiinkaan jättää vai mitä?

Minä olen sitten varmaan myös huono. En nimittäin haluaisi että aina kun olemme sopineet että lapsi menee mummolaansa (kerran kolmessa kuussa ehkä), sinne pitää ottaa myös miehen siskon lapset. Meiltä ei kysytä tietenkään mitään.

Minäkään en pidä lapseni serkuista. Enkä pidä sottaavista ihmisistä, olivat he sukua tai eivät. Siivoaako edes jälkensä?

[QUOTE="a p";22579344]Johan kirjoitin, että mummin on pakko tulla tänne, koska tyttö on jo nukkumassa ennenkuin edes kerkeävät tänne. Eivät siis ole kotona ennen sitä.[/QUOTE]

No eikö se pappa voi tulla sitten teidän lasta katsomaan?

Niin ja lähinnä valitukseni tarkoitti sitä, että EN PIDÄ SIITÄ, ETTÄ TÄNNE TULLAAN OLEMAAN KUIN KOTONA. Tiedän, että ne on kai sitten pakko ottaa mukaan, mutta kai täällä meillä on meidän säännöt, eikä toisten????

Et ole paha ihminen :)

Minä sanoisin mummille ihan selkeällä suomen kielellä asiasta. Että koti ei saa olla sotkettu, jääkaapista ei oteta mitään, laatikoita ei avata, piste. Jos sotkua tulee, mummi siivoaa ne, eikä jätä kaikkea sinulle.

[QUOTE="a p";22579373]Niin ja lähinnä valitukseni tarkoitti sitä, että EN PIDÄ SIITÄ, ETTÄ TÄNNE TULLAAN OLEMAAN KUIN KOTONA. Tiedän, että ne on kai sitten pakko ottaa mukaan, mutta kai täällä meillä on meidän säännöt, eikä toisten????[/QUOTE]

Oletko puhunut siitä mummolle?

ootko sanonu mummulle tuosta?

Mua ei itteä haittais et ne lapset tulee, sen siaan sotku minkä lapset aiheuttaa haittais kyllä! Mut miks lasta ei voi viedä mummulaan ja nukutat sen siellä päiväunille! Kaiva nyt se herne pois sieltä nenästä..

No kait siihen nyt joku syy löytyy et mummu hoitaa lapsia!! Ja vaik isä on "vain kotona" ni siihen et lapset on siitähuolimatta mummulla hoidossa täytyy olla joku syy!!

Teillä on siis yksi lapsi? Ehkä on hieman hankalampaa katsoa kolmen perään (?) yhtäaikaa kuin esim. yhden.

Kuitenkin aika iso "uhraus" jo hoitajaltakin tulla kahden lapsen kanssa sinne, joten en kyllä viitsis ruikuttaa "pienistä" :)

[QUOTE="Kaisa";22579396]ootko sanonu mummulle tuosta?

Mua ei itteä haittais et ne lapset tulee, sen siaan sotku minkä lapset aiheuttaa haittais kyllä! Mut miks lasta ei voi viedä mummulaan ja nukutat sen siellä päiväunille! Kaiva nyt se herne pois sieltä nenästä..

No kait siihen nyt joku syy löytyy et mummu hoitaa lapsia!! Ja vaik isä on "vain kotona" ni siihen et lapset on siitähuolimatta mummulla hoidossa täytyy olla joku syy!![/QUOTE]

Koska mulla ei ole autoa, en voi viedä lasta sinne.

ymmärrä nyt hyvä ihminen se että jos sen mummun pitää tulla teille, ni myös ne lapset tulee teille. Jos mummu on perhepäivähoitajana ni ei niitä lapsia silloin voi jättää papalle vain sen takia et miniä tarttee lapsenlikkaa.. pyydä jotain muuta tai pappaa jos sukulaislapset ei teille saa tulla

[QUOTE="a p";22579416]Koska mulla ei ole autoa, en voi viedä lasta sinne.[/QUOTE]

no sit mummu tulee teille ja jos muita hoitajia ei ole tarjolla kuin mummu + lapset ni sillon ei auta murista. Miten muuten pääset sit sinne nt-ultraan jos sul ei ole autoa.. tai miten ylipäätään muuten lapsen kanssa liikutte??

Yhteistyössä