K
kokoko
Vieras
Olen ammatiltani lääkäri. Käyn tällä hetkellä kokopäivätyössä. Esikoiseni menee kouluun syksyllä ja olen ajatellut jäädä kotiin. Toinen lapseni menee kouluun 2v kuluttua ja mahdollisesti joko olen silloin vielä kotona. Haluan, että lapsella on joku auttamassa aamulla kouluun (tai ei varsinaisesti "auttamassa", mutta onhan se kiva, jos vanhempi on aamutoimissa mukana) ja odottamassa iltapäivällä kotona. Samalla pystyisi hoitamaan siivoamiset sun muut kotityöt päivän aikana ja nuoremman lapsen päiväkotipäivät lyhenisivät 9 tunnista huomattavasti lyhyemmiksi.
Olen pohtinut, että jos tahdon, teen sitten vaikka joitain yöpäivystyksiä kuukaudessa. Mutta useat kaverini pitävät minua ihan hölmönä. Kaipa minä sitten olen hölmö, kun tällaista suunnittelen
Itselläni äiti oli yötöissä ollessani lapsi, ja oli tosi mukava tunne kun kotona oli aikuinen odottamassa ja auttamassa.
Olen pohtinut, että jos tahdon, teen sitten vaikka joitain yöpäivystyksiä kuukaudessa. Mutta useat kaverini pitävät minua ihan hölmönä. Kaipa minä sitten olen hölmö, kun tällaista suunnittelen