Olenko mä ainoa, jonka mielestä "sateenkaarikakku" näyttää todella etovalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yäh

Vieras
Eikä siis mitenkään sellaiselta, että sitä tekisi mieli syödä? Kyseistä kakkua hehkutetaan jokaisessa blogissa ja ympäri somea, enkä mä käsitä miten kukaan voi sanoa että se kakku näyttää herkulliselta.

Olet oikeassa. Johtuu siita, etta suomalaiset eivat ole tottuneet ruoassaan niin suunnattomaan keinotekoisten variaineiden kayttoon. Amerikkalaiset karkkisekoituksetkin ovat kuvottavan nakoisia, kun on kuin suoraan kemiantehtaalta haetut varit.

En sanoisi etovaksi, mutta ensimmäisen kerran sellaisen tullessa vastaan mietin vähän että voiko tätä syödä, mutta hyvää oli eikä todella jäänyt etova olo.

f2500101-4261-4c52-870d-61577cb3ddde.jpg

rainbow_cake-4.jpg

images

Sateenkaari+kakku.jpg

Ei kyllä varmaan maistu kuivakakkua ihmeellisemmälle, mutta on tuo hauska.

Olet oikeassa. Johtuu siita, etta suomalaiset eivat ole tottuneet ruoassaan niin suunnattomaan keinotekoisten variaineiden kayttoon. Amerikkalaiset karkkisekoituksetkin ovat kuvottavan nakoisia, kun on kuin suoraan kemiantehtaalta haetut varit.

No hyi hitsi ne lasten murot mitä täällä myydään ja tuntuvat olevan vielä yleisiä.

Tällasia sitten joka aamu, miten olis? :D

7171-1_n.jpg

Juu ei tuo minunkaan silmään näytä syötävältä. Mut ehkä tuosta voisi tehdä jonkun luomuversion, eli käyttisi elintarvikevärien sijaan esim marjasosetta tms massan värjäämiseen. Sinäällään kiva raitakuvio.

• Tykkää
Reactions: Pin
Ei tuo nyt etovalta näytä, mutta enpä tiiä tekiskö mieli syödä tuollaista kakkua. Näyttää sellaiselta kakulta, mistä ei tiedä mitä se sisältää ja miltä maistuu.

:O

No, lapset ois varmaan intona...

Joo no niin olikin kun noita oli aamupalalla ekassa hotellissa. Annoin lapsen ottaa perusmurojen sekaan noita muutaman ja sekin tuntui vähän.. :D
Tuollainen sateenkaarikakku olisi hieno johonkin juhliin koristeeksi, mutta tosiaan varmaan maistuu joltain kuivakakulta ja luulisi, että tuosta maistuu jo väritkin läpi? Muistelen vaan kun kerran itse värjäsin juhliini yhtä kakkua ja siihen meni vahingossa liikaa väriä eikä se ollut läheskään noin hypervärinen ja silti maistui läpi. Uudelleen piti tehdä että oli syömäkelpoista. :D

Hmm... kyllähän se jauhelihakin käsitellään lisäainein jotta se säilyy punaisena. Muutenhan se harmahtuu aika nopeasti. Ette varmaan syö sitäkään.

Ja höpö höpö, ei sitä mitään käsitellä. Jauheliha pakataan suojakaasuun, joka sisältää reilusti happea, joka estää metmyoglobiinin muodostumista lihassa. Eli sen harmaan värin.

Jo sais tämäkin nettilegenda häipyä unholaan.

[QUOTE="Helekutti";30337226]Ja höpö höpö, ei sitä mitään käsitellä. Jauheliha pakataan suojakaasuun, joka sisältää reilusti happea, joka estää metmyoglobiinin muodostumista lihassa. Eli sen harmaan värin.

Jo sais tämäkin nettilegenda häipyä unholaan.[/QUOTE]

Usko mitä tahdot, näin se vaan on.

Et ole ap ainoa. Itse en söisi, vaikka perso kaukuille olenkin. Se on luonnottoman värinen. En syö makeisiakaan, jotka on noin kirkkaan värisiä, jotenkin ne vaan etoo.

Yhteistyössä