"mii"
Itse olen 168cm ja 45kg ja voin ihan hyvin, ei mitään sairauksia tms. Se on ihan siitä kiinni miten itse suhtaudut itseesi ja voitko hyvin. Pääasia että syö ja liikkuu monipuolisesti.
Minä olen ap:n kanssa saman kokoinen, ehkä kilon, pari pienempi ja lihaksia löytyy sopivasti. Liikun koirien kanssa päivittäin kunnon lenkit ja kiinteytän lihaksia jatkuvasti. Joten ole ystävällinen äläkä viitsi puhua paskaa ja väittää, ettei hoikalla ihmisellä voisi olla lihaksia.olet alipainoinen, eikä varmasti oel yhtään lihaksia. 19v tytäreni painaa 42 kiloa , mutta hän onkin vain 149 cm pitkä , mutta ei ole lihava, päinvastoin hän on ERITTÄIN Laiha, mutta lihaksikas. rasva hänellä ei ole yhtään. Tyttö käyttäälasten 152 cm paitopja mutta aikuisten xs-houust on liian pitkiä ja lasten mallit ovat taas huonoja kun niissä ei ole lantiota. tytär urheilee, vähintään 3 kertaa viikossa käy judossa , pyäräilee kouluu ( 5km( ja käy lenkillä ja kuintosalilla säännöllisesti
mutta tuossa painossa on laipainoinen, oli lihaksia tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja mä...;28278344:Minä olen ap:n kanssa saman kokoinen, ehkä kilon, pari pienempi ja lihaksia löytyy sopivasti. Liikun koirien kanssa päivittäin kunnon lenkit ja kiinteytän lihaksia jatkuvasti. Joten ole ystävällinen äläkä viitsi puhua paskaa ja väittää, ettei hoikalla ihmisellä voisi olla lihaksia.
Mitä sitten? Ei se sitä tarkoita, että ihminen voisi huonosti tai näyttäisi rumalta.mutta tuossa painossa on laipainoinen, oli lihaksia tai ei.