Olenko lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihavako..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lihava et, mutta en osaa pelkän painon ja pituuden perusteella sanoa, mikä sinulle olisi hyvä paino.
Joku voi näyttää tuossa painossa sinun pituudellasi sellaiselta plösähtäneeltä löllökasalta ja joku toinen taas timmiltä - riippuu siis elintavoistasi, lihasmassasi määrästä ja rasvaprosentista.

Paino ja pituus on aika surkea mitta. Kehon rasva- ja lihasprosentti sekä vyötärö-lantiomitat kertovat paremmin.

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
Siis mitä ihmettä te jotkut oikein selitätte??? Ap on täysin normaalipainoinen eikä todellakaan ole ylipainon rajoilla.

Aivan sairasta tuo joidenkin laihuuden ihannointi! Aivan hämärtynyt joillakin käsitys siitä mikä on normaalia. :headwall:

Mää oon pitkä 165 cm ja painan 40kg haluisin ite olla vähän penemmässä koossa kun lantio on 75cm mahan ympärys on 68cm Nii miltä nää mitat teistä kuullostaa?

Ette taida ymmärtää että tuossa ap:n painossa on n. 15kg ylimääräistä? Siis tuo paino on likaa. Itse olen 168cm ja 54 kg ja olen hyvän painoinen. Ap:lla on painoindeksin mukaan lievä ylipaino. Tee jotain ennen kuin olet sairaalloisen lihava. Ihanne painosi on luultavasti n. 48 kg. (158cm-110=48)

Ette taida ymmärtää että tuossa ap:n painossa on n. 15kg ylimääräistä? Siis tuo paino on likaa. Itse olen 168cm ja 54 kg ja olen hyvän painoinen. Ap:lla on painoindeksin mukaan lievä ylipaino. Tee jotain ennen kuin olet sairaalloisen lihava. Ihanne painosi on luultavasti n. 48 kg. (158cm-110=48)

Ja sä et taida ymmärtää, että sä voisit painaa 15 kg enemmän ja olisit vieläkin normaalipainoinen.

Ap, jos painat 67,2kg tai vähemmän olet normaalipainossa, että et todellakaan ole lihava. Jos olisit lihava ei sun tarvisi kysellä tietäisit sen kyllä muutenkin. Jos tuntuu, että on löysää, niin liiku säännöllisesti, niin saat lihasta.

[QUOTE="niin";30825763]Ap, jos painat 67,2kg tai vähemmän olet normaalipainossa, että et todellakaan ole lihava. Jos olisit lihava ei sun tarvisi kysellä tietäisit sen kyllä muutenkin. Jos tuntuu, että on löysää, niin liiku säännöllisesti, niin saat lihasta.[/QUOTE]

Ap on aloittanut ketjun:
12.03.14, 17:33

Eihän sitä tosiaan tiedä vaikka olisi kuulolla...

Yhteistyössä