Minkä pituinen nainen mielestänne lyhyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätkä:
155cm ja siitä alaspäin on jo melko lyhyt (etten sanois että jopa liian lyhyt) naiseksi.

Kuinka voi olla liian lyhyt naiseksi? Mikä silloin on jos on liian lyhyt? Lapsiko?

Jaha... kiitoksia... :xmas: nimimerkillä, jos just ja just musta saa 152 venytettyy ni hyvä on, yleisesti oon kyllä sen 151cm
Minustakin lyhyempiä on...

Juu niin on, ku tiedän naisen joka on 148cm.. Se on jo melkoisen lyhyt se..

:D
huvittava keskustelu, ja vedän sitten pohjat toiseen suuntaan,
mä olen 184cm pitkä ja ylpeä siitä!! :D
mies on lyhyempi, ja varmasti ollaan monien mielestä naurettavan näköinen pariskunta, mutta ollaanpa vaan sitten onnellisia omia itsejämme :D

olen 162cm ja pidän itseäni keskivertoa lyhyempänä. Sillä luokaltanikin olen noin 15 työtn joukosta kai 3 lyhyin. Mutta tämä ei minua haittaa!:) haluisin olla hiukan lyhyempikin muutaman sentin. tykkään olla pieni ja lyhyt. :)

mielestäni lyhyt nainen on siis alle 160 ja pitkä yli 170(ainakin näin lyhyen näkökulmasta.)

Alkuperäinen kirjoittaja pii:
Itse olen 164cm (58kg) ja tunnen itseni melkein kaikkia pienemmäksi.
Entä kuinka pitkä on pitkä? Minusta 173cm on jo pitkä nainen.

Mä olen 152cm, enkä ole ennen tätä kysymystä edes ajatellut että, olen pieni.. Pienihän on kaunista.. :)

Alle 150 on minusta lyhyt ja yli 180 pitkä. Mutta tosiaan ruumiinrakennekin vaikuttaa siihen näyttääkö ihminen minkäkokoiselta.

Ite oon 157, ehkä tasan, ehkä yli, ja oon vallan tyytyväinen. En tunne oloani pieneksi ollenkaan, johtuneeko sitten isosta egosta vai mistä... :whistle:
Sitäpaitsi lempibiletyspoponi jalassa (lisää pituutta 15 senttiä) olen vielä ihan normipituinen, mikäs sen mukavampaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
:D
huvittava keskustelu, ja vedän sitten pohjat toiseen suuntaan,
mä olen 184cm pitkä ja ylpeä siitä!! :D
mies on lyhyempi, ja varmasti ollaan monien mielestä naurettavan näköinen pariskunta, mutta ollaanpa vaan sitten onnellisia omia itsejämme :D

täällä toinen liian pitkä, 181cm. teininä otti päähän, nykyään ei niinkään. korkkareita en käytä kun en osaa niillä kävellä, 3-5cm on joskus ollu korkoa. ikävä vain lukea tätä ketjua kun niin monet näköjään pitävät liian pitkänä :/

Ite oon 152cm, olen ilmeisesti lyhyt mutta tyytyväinen kuitenkin(: muistaakseni keskipituus naisilla on suomessa jtn. 165cm. mielestäni 175cm on pitkä nainen, mutta nainen ei voi koskaan olla liian pitkä (; lyhyt nainen hmmm...alle 160? Jotain tämmöistä. Ja vastaavasti nainen ei voi olla koskaan liian lyhyt!olkaa ylpeitä siitä mitä ootte, älkääkä pelätkö näyttää sitä!!

Jaa no mä olen mielestäni liian pitkä, koska en voi nauttia korkokenkien käytöstä kun nykyinen mies jää saman tien kakkoseksi. Ei se vaan ole mukavaa kun niitä kommentteja alkaa sitten tulla.

Sinällään pituudella ei pitäis olla väliä, mutta miks siitä sitten aina kuulee. Ja mä olen vain 175 cm että tätä mittaa kuitenkin löytyy monelta naiselta ja pidempiäkin riittää.

Ongelma lieneekin se, että lyhyemmillä on tarve korostaa omaa lyhyyttään, ja siihen paras keino on hössöttää jonkun toisen pituudesta.

mä olen 150 tasan ja tunnen itteni melko lyhyeksi :) yliopistoaikoina eli parikymppisenä oli yks kaveri joka oli 146 ja tuskin sekään siitä enää on kasvanut. kumpikaan ei oo kuitenkaan oikea kääpiö.

Yhteistyössä