Olenko kamala ihminen, kun pelastaisin tulipalosta mielummin oman koirani kuin vieraan lapsen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
näin
Koirani on kuitenkin minulle miljoona kertaa tärkeämpi kuin joku tuntematon mukula.
En jaksa lukea muiden vastauksia, kun niitä näkyy olevan 7 sivua.
mutta vastaan itse. Et ole kamala ihminen, jos itse vastavuoroisesti käsität, että sinun lapsi olisi se viimeinen jonka minä pelastaisin ja hän ei merkitse kenellekään muulle mitään kuin sinulle ja koirallesi. siis ymmärrät, että pelastaisin ensin päiväkirjani ja kaiken omaisuuteni ja sitten palavasta talosta voisin kaikessa rauhassa hakea sinun täysin minulle mitään merkitsemättömän kiljuvan pennun, joka ei merkitse kenellekään yhtään mitään.

eli vastavuoroisuus ennenkaikkea ja niin metsä vastaa kuin huudetaan jne.
 
näin lisää
Eli, minun vessapaperi on minulle paljon paljon paljon, miljoona kertaa tärkeämpi kuin sinun tuntematon mukula,joka ei merkitse minulle tai kenellekään yhtää mitään. ja tietenkään en perustaisi hänen tuskan huudoisatan palavassa talossa, paskaako minua kenenkään tuntemattomat mukalat kiinnostaa, kunhan paskapaperia on.

tämän jos käsität, niin et ole kamala ihminen. Ymmärrät sen, että et ole parempi, ja jos itse kohtelet muita noin, ansaitset itse saman kohtelunlapsinesi. hän ei merkitse kenellekään mitään paitsi sinulle, ja minun kynsiviila on arvokkaampi.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja näin lisää;22019013:
Eli, minun vessapaperi on minulle paljon paljon paljon, miljoona kertaa tärkeämpi kuin sinun tuntematon mukula,joka ei merkitse minulle tai kenellekään yhtää mitään. ja tietenkään en perustaisi hänen tuskan huudoisatan palavassa talossa, paskaako minua kenenkään tuntemattomat mukalat kiinnostaa, kunhan paskapaperia on.

tämän jos käsität, niin et ole kamala ihminen. Ymmärrät sen, että et ole parempi, ja jos itse kohtelet muita noin, ansaitset itse saman kohtelunlapsinesi. hän ei merkitse kenellekään mitään paitsi sinulle, ja minun kynsiviila on arvokkaampi.
siis arvokkaampi minulle.
 
GSRHYS
Tuli mieleen eräs dr.philin jakso jossa nainen piti koiraansa vauvanaan, ja osti kalliimpia vaatteita koiralleen kuin itselleen ym.. sekopäisintä oli että osti vauvakoiralleen lemmiksi koiran, joka oli tätä toista koiraa huomattavasti isompi. tätä isompaa koiraa piti koirana, ja pienempää omana lapsenaan.

SAIRASTA SANON MINÄ
 
"kkkk"
[QUOTE="jep";22019162]Ap:n tason saavuttaneet koira-ihmiset saisivat pitää jotain hihamerkkiä tai leimaa otsassa. Tietäisi pysyä kaukana oikeassa elämässä.[/QUOTE]

Ne pitäis oikeastaan laittaa johonkin omaan maahansa keskenänsä asumaan. Mahtais olla hieno paikka.
 
Tää sama on ollut joskus aikaisemminkin, muistaakseni ihan mustalla nikillä.

En oikeastaan ihmettele, että pelastaisit ennen oman koirasi kuin vieraan mukulan. Tiedän pari tyyppiä, jotka aivan varmasti tekisivät samoin. Eri asia sitten on jos kyse on näiden mun tuntemien ihmisten kohdalla tutusta mukulasta.
Sitä kyllä ihmettelen suuresti jos rakastat yhtä paljon koiraasi kuin lastasi. Mä olen henkeen ja vereen koiraihminen ja ne on mulle aina olleet perheenjäseniä, mutta silti en voisi hetkeäkään kuvitella rakastavani niitä yhtä paljon.
 
"lisko"
Olet. Minä pelastaisin myös sinun minulle tuntemattoman lapsesi tai myöskin orpolapsen, jota en tunne tai joka ei merkitse tässä maailmassa kenellekään mitään, ennenkuin omaa (ihan sama kuinka rakasta) eläintäni. Ei tarvitse edes miettiä. Eläin on eläin. JOku roti nyt maailmassa pitää sentään olla. Ja vaikka en arvosta sinua lainkaan, pelastaisin mysö sinut ennen lemmikkiäni.
 
Toisen ihmisen pelastaminen on velvollisuus.

Koira on yksi ruokatarvikkeista monikulttuurisessa yhteiskunnassa. Koira kannattaa siis jättää paistumaan kypsäksi.

Millä perusteella kaakkoisaasialainen ruokakulttuuri olisi muita huonompi :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Olet kamala ihminen. Sinun avullasi ymmärrän nyt miksi inhoan koiranomistajia. Koiran pusutteleminen ja koiran kanssa samassa sängyssä nukkuminen on perverssiä ja epähygieenistä.
 

Yhteistyössä