S
sniff
Vieras
[QUOTE="hei";27611020]Hei! Meillä aikoinaan nuo merkinnät tarkoittivat ,että milloin velka poistuu rekisteristä jos maksat sen. Eli jos maksat kaikki velkasi tai tämän yhden luottosi puhdistuvat tuolloin 31.5.2016. Luotot eivät puhistu jos sinulla jää velkaa. Minun mieheni on maksanut velat jo 4- vuotta sitten ja luotot puhistuu elokuussa 2013. Hänelläkin on olemassa tuollainen päivämäärä josta näemme merkinnän poistuvan 25.8.2013. Jos sinulle on tehty varattomuusjulistus, niin luottojen puhistuminen ei tapahdu vuoden jälkeen velkojen maksamisesta. Selvitä tarkemmin luottojen puhistumisesi sillä ne ei todellakaan välttämättä puhistu niin helposti kuin luulit.[/QUOTE]
Voi jee.. Eli tuun olemaan ainiaan luottotiedoton. Mä en kestä tätä kohta enää. Mun ulosottomies on aivan kamala eikä sille voi puhua mistään, kun tulee vain saarnaamista. Velkaneuvonta tai järjestely ei auta, kun oon hoitovapaalla ja tuota summaa ei mies saa yksin noin vain lainattua pankista, ei ole ketään kuka voisi auttaa enkä minä voi miestä painostaa tässä, kun on oma moka ja hänellä on muitakin vastuita.
Asutaan aivan liian kalliissa asunnossa ja ollaan etitty eikä saada mistään. Mies omistaa mun liittymät, kaiken. Mitä mä teen jos sille tapahtuu jotain?
Mä maksaisin niitä tästä mun pienestä hoitorahastakin jos vain pystyisin, mä oon vaan niin hajalla tällä hetken. :/
Voi jee.. Eli tuun olemaan ainiaan luottotiedoton. Mä en kestä tätä kohta enää. Mun ulosottomies on aivan kamala eikä sille voi puhua mistään, kun tulee vain saarnaamista. Velkaneuvonta tai järjestely ei auta, kun oon hoitovapaalla ja tuota summaa ei mies saa yksin noin vain lainattua pankista, ei ole ketään kuka voisi auttaa enkä minä voi miestä painostaa tässä, kun on oma moka ja hänellä on muitakin vastuita.
Asutaan aivan liian kalliissa asunnossa ja ollaan etitty eikä saada mistään. Mies omistaa mun liittymät, kaiken. Mitä mä teen jos sille tapahtuu jotain?
Mä maksaisin niitä tästä mun pienestä hoitorahastakin jos vain pystyisin, mä oon vaan niin hajalla tällä hetken. :/