Olenko huono vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luuseri

Vieras
Olen työtön nainen,pitkäaikasityötön ei omasta laiskuudesta tms.johtuvaa.Olen säästänyt rahoja ja maksanut nykyisen 3v avioliiton aikana 7000eur auton ja 3000 eur häät ja 8000eur kotimaanmatkusteluihin ja toisinaan osa siittä on mennyt elämiseen.mies käy töissä nyt lomautettuna ja syksyllä lisää lomautuksia mutta saa muita töitä joten taloudellisesti tulemme toimeen.Mieheni sanoi yhtenä päivänä että olen hänen elättinsä.Olenko?myös koko äitiyspäiväraha menee laskuihin ja joskus muutaman kuukauden työkokeilusta saatava työmarkkinatuki.Mutta olin kyllä melkein 2v ilman tuloja kun en miehen tulojen takia työmarkkinatukea saanut.

Onko se raha, mokä ratkaisee. Mitä ukkos tarkotti elätti- kommentilla. YTajusiko loukkaavansa noin. Ikävästi sanottu. Perhe on yhteinen yritys. Ainakin meillä. Molemmat tuo sen minkä siinä elämäntilanteessa voi ja samoja ruikia syödään ja samalla autolla ajetaan ja yhteistä asuntolainaa maksetaan. Elämä on yhdessä pitkä ja mahtuu tähän monia erilaisa jaksoja. Kuka milloinkin rahaa tekee ja kuka jotakin toista asaa. Lasten hoitoa esimerkiksi. Se vaan ei ole rahallisesti tuottavaa, vaikka on Tosi tärkeää hommaa. Mitä maksaa lasten hoito? Siinä on jo palkkalaskennassa plusssaa kotonahoitavalle. Esitä ukolles serkin fakta. Ja lapset saa olla koton vanhemman kanssa. Sitä ei voi rahalla mitata. Kun on monta asiaa, mitä ei voi rahalla mitata. Hyvä , että ukkos tuo rahaa. Onhan sekin tärkeä. Juttele sen miehen kanssa, ettei tölväse tollasia. Et ole elätti. Olet perheen tärkeä voima.

Yhteistyössä