V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kysyt kyllä, ei vai ehkä. Etkä hyväksy eitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kysyt kyllä, ei vai ehkä. Etkä hyväksy eitä.
No jos miehen vastaus olisi ehdoton ei, niin kyllä on pakko miettiä, että kannattaako jatkaa. On kuitenkin mulle niin tärkiä asia enkä varmaankaan halua "tuhlata" elämääni eri tavalla ajattelevan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:älä vielä mieti, kaikki ajallaan![]()
Mutta jos homma menee pidemmälle ja ollaan vakavissaan yhdessä, sitten toinen sanoo että ei enää lapsia.:|
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kysyt kyllä, ei vai ehkä. Etkä hyväksy eitä.
No jos miehen vastaus olisi ehdoton ei, niin kyllä on pakko miettiä, että kannattaako jatkaa. On kuitenkin mulle niin tärkiä asia enkä varmaankaan halua "tuhlata" elämääni eri tavalla ajattelevan kanssa.
mie aattelen kyllä ihan samallalailla. tässä iässä on pakko miettiä sitäki että onko mahollinen kumppani halukas hankkimaan lapsia lisää vaiko ei.
puolitoista viikkoa ei niin tunnu mutta puoltoista vuotta tuntuu kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:älä vielä mieti, kaikki ajallaan![]()
Mutta jos homma menee pidemmälle ja ollaan vakavissaan yhdessä, sitten toinen sanoo että ei enää lapsia.:|
Mutta mä uskon että se voi myös muuttua. Mies saattais hyvinkin sanoa niin nyt, muttamistäs sen tietää mitä se sanoisi suhteen syvennyttyä?
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:on kyllä aikaista miettiä tollaista, ja varma konsti säikäyttää toinen tiehensä, jos nyt jo menet kyselemään