Olenko aivan tyhmä kun mietin tällääsiä 1½ viikon tapailun jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kysyt kyllä, ei vai ehkä. Etkä hyväksy eitä.

No jos miehen vastaus olisi ehdoton ei, niin kyllä on pakko miettiä, että kannattaako jatkaa. On kuitenkin mulle niin tärkiä asia enkä varmaankaan halua "tuhlata" elämääni eri tavalla ajattelevan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

No jos miehen vastaus olisi ehdoton ei, niin kyllä on pakko miettiä, että kannattaako jatkaa. On kuitenkin mulle niin tärkiä asia enkä varmaankaan halua "tuhlata" elämääni eri tavalla ajattelevan kanssa.

mie aattelen kyllä ihan samallalailla. tässä iässä on pakko miettiä sitäki että onko mahollinen kumppani halukas hankkimaan lapsia lisää vaiko ei.

puolitoista viikkoa ei niin tunnu mutta puoltoista vuotta tuntuu kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
älä vielä mieti, kaikki ajallaan :D

Mutta jos homma menee pidemmälle ja ollaan vakavissaan yhdessä, sitten toinen sanoo että ei enää lapsia. :o :|

Mutta mä uskon että se voi myös muuttua. Mies saattais hyvinkin sanoa niin nyt, muttamistäs sen tietää mitä se sanoisi suhteen syvennyttyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mie aattelen kyllä ihan samallalailla. tässä iässä on pakko miettiä sitäki että onko mahollinen kumppani halukas hankkimaan lapsia lisää vaiko ei.

puolitoista viikkoa ei niin tunnu mutta puoltoista vuotta tuntuu kyllä.

Aivan. Jos nyt tästä tulisi jotakin ja oltaisiin yhdessä tuon 1½ tai jotain ja sitten selviäisi, että mies ei lapsia halua niin voi prkele. Mä olisin silloin 31-32 ja taas pitäisi ettiä uusi mies jos meinaisi lapsia vielä saada. Eikä niitä lapsia aivan heti kuitenkaan tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
älä vielä mieti, kaikki ajallaan :D

Mutta jos homma menee pidemmälle ja ollaan vakavissaan yhdessä, sitten toinen sanoo että ei enää lapsia. :o :|

Mutta mä uskon että se voi myös muuttua. Mies saattais hyvinkin sanoa niin nyt, muttamistäs sen tietää mitä se sanoisi suhteen syvennyttyä?

Sepä se, kun sitä ei sitten tiedä. Kyllä mä meinaan jotenkin tämän asian selvittää. :D Vähän vain mietityttää, kun toisella on jo neljä lasta ja nuorinkin jo aika iso lapsi.

voi keskustella asioista vaikka ei ole juuri hänen kanssaan suunnittelemassa lapsia. Keskustelettehan te muistakin elämässä tärkeistä olevista asioista joten miksi ei tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
on kyllä aikaista miettiä tollaista, ja varma konsti säikäyttää toinen tiehensä, jos nyt jo menet kyselemään

No jos ei menekään kysymään suoraan vaan yrittää vähän urkkia. :whistle: :saint:

Kyllä mä tän uuden miehen kans juttelin heti alkuunsa lapsista tai siis niiden haluamisesta.
Mä kyllä tein sen silleen, että ilmoitin etten mä halua enää lapsia ku mulla on jo 2, että haittaako se sitä ku sil ei viel ole muksuja..
Toi oli vähän sellanen testi vaan, että kannattaako suhdetta jatkaa jos mä en enää halua lapsia ja se on aivan varma et omia haluaa jossain vaihees..

no tän hetken tilanne on jo se, että yhteinen muksu masussa =)

Mutta mä en ymmärrä, minkä slaagin voi aikuinen mies (jolla on jo monta lasta eli pitää lapsista) saada, jos kysyy yksinkertaisesti haluutko vielä lisää lapsia? Onko tässä siis vaara, että se alkaa huutamaan ja juoksee karkuun? Vai ei ole enää kiinnostunut susta?

Ja tuo, että säikähtää. Jos mies haluaa lisää lapsia, eihän se silloin kysymystä säikähdä ja asia on ok. Jos se ei halua, silloin mies voi kai teoriassa "säikähtää" ja vaikka häipyy..so what..ethän sä silloin ole siitä kiinnostunut, joten...?

Kyllä mä tällaisia asioita kysyisin heti, kun alkaa tuntua vakavammalta - varsinkin kun asia on sulle tärkee. Jos mies säikähtäisi tai jotain sen suuntaista, saisi varmaan säikähdellä sen jälkeen ihan itsekseen..

Yhteistyössä