Olenko ainut? (Muumiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumi

Vieras
Olenko ainut, jolla ei ole yhtään muumimukia, joka ei keräile muumiaiheisia juttuja, ei katso telkasta muumeja, ei ole koskaan katsonutkaan, ei lue muumikirjoja eikä muutenkaan rakasta muumeja?

En kyllä vihaakaan, lapsi on saanut joitakin muumijuttuja lahjaksi ja ne on tosi kivoja. En vaan muuten ole innostunut.

Meillä ei ole mitään muumiin liittyvää itse ostettuna eikä harrasteta mitenkään muumia. Ei kirjoja, ei videoita, ei vaatteita ei mitään. Vain 4 muumimukia jotka lapset ovat saaneet kummeiltaan.

Muumit on ihania, olen vasta sen hoksannut.

Luin vasta jonkun muumi-jutun ,joka kertoi Muumi.papan nuoruusvuosista. Hän oli joutunut myrskyyn ja juuri ja juuri pelastunut. Vannoi, ettei koskaan enää elä TURVALLISTA elämää :D . Aivan huippujuttuja muumit täynnä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Luin vasta jonkun muumi-jutun ,joka kertoi Muumi.papan nuoruusvuosista. Hän oli joutunut myrskyyn ja juuri ja juuri pelastunut. Vannoi, ettei koskaan enää elä TURVALLISTA elämää :D . Aivan huippujuttuja muumit täynnä!!!

Ja se kun Mamma vähän irrottelee, onko se siinä saari-episodissa? :saint:

Meillä ainoat muumit löytyy kirjoista. Poika rakastaa muumeja, mutta olen saanut huonosta omastatunnosta huolimatta oltua ostamatta mitään muuta muumisälää. Ennen omaa lasta kun en voinut ymmärtää mitenkään, miksi kukaan tervejärkinen hankkii mitään muumijuttuja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Ja se kun Mamma vähän irrottelee, onko se siinä saari-episodissa? :saint:

En mä tiesä tuosta, mut mä olen vasta nyt alkanut löytää muumien idean. :)

Yhteistyössä