Olenko ainut jota ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Tiukkapipoko
  • Ensimmäinen viesti
Tiukkapipoko
Kun kaveriperheessä lapset (4 ja 5 vuotiaat) istuskelevat sohvalla ilman pikkuhousuja/kalsareita. Siinä sitten ei ole vieraana mukava istua kun miettii bakteereita

Eipä ällötä, kun en itse mene sille sohvalle kuitenkaan ilman housuja istumaan :D
Ja meillä reilu 2v. nakupelle istuu paljain pyllyin joka päivä sohvalla. Jopa keittiön tuoleilla ja syö välipalaa ilman housuja, OMG!
Aika usein iltaisin itsekin viihdyn ilman pikkareita ja mieskin on usein saunan jälkeen munasillaan. Kauheita nudisteja :D

"nimetön"
Ihan kuulosti mun lapsilta, mahdatko olla vieraillut meillä... Mun jokaisella lapsella on ollut kausi, jolloin vaatteet jotenkin tuntuvat ahdistavan. Kunhan vaatteet kodin ulkopuolella pysyvät päällä niin minun lapseni saavat omassa kodissaan olla alastomina niin halutessaan. Jotenkin ihanaa tuo luonnollisuus, Kylläpä ne vaatteet sitten iän lisääntyessä ovat alkaneet pysyä päällä kotonakin.

..
Mun kaveri tykkää ilmakylvyttää pieniä lapsiaan ja ihan avoimesti kertoo miten vähän väliä tulee pissat sohvalle. Olen itse ollut tätä myös joskus todistamassa ja nähnyt, miten hinkkaa hetken märällä rätillä päälliskangasta ja sitten annetaan vain kuivaa.

En voi ymmärtää miksi pitää ilmakylvyttää toistuvasti niin, että lapset möyrii sohvilla ja pissailee niihin? Toki kerran tai kaksi ymmärrän, jos käy vahinko.

Meillä ei ole ollut vaippaihottumaa, ehkä koska käytetään laatuvaippoja ja niitä myös jaksetaan vaihtaa tarpeeksi usein. Eipä siis ole tarvinnut vähän väliä ilmakylpyilyä järjestää.

"jep"
Mä olen just nyt tässä meidän sohvalla ilman alushousuja. Taidanpa päästää pierun. *tröööt*

Tervetuloa kylään :p

Ja niin näitä sohvia aina kehutaan vaan ei tiedetä, että se jokapäivä eritetty pillulima sen kauniin värinkorostuksen tuo.. :LOL:

"vieras"
Sillä sohvalla on voitu vaikka bylsiäkin tai vaikka sillä ruokapöydällä, minkä ääreen kaverisi kattaa teille kahvit :D
Niinpä. :D Me ollaan miehen kanssa irstailtu niin sohvalla kuin keittiönpöydälläkin, ja etenkin suihkun jälkeen tulee istuskeltua sohvalla ilman housuja. Iik! Mitään eritteitä, joista joku oli huolissaan, en ole kyllä ikinä jättänyt jälkeeni. :D

tapansa kullakin
Me oltiin kerran kyläilemässä, ja kahvipöytään ilmestyi pariskunnan 4-vuotias poika pippeli paljaana. Siinä poika seisoskeli tuolilla, pyöritteli pippeliään ja alkoi sitten samoin sormin valikoida keksejä. Eikä muuten ottanut sitä, johon ensimmäisenä, saati toisenakaan koski! Arvatkaas, kuka joi pelkän kahvin. :X

Mulla on tapana pitää housut jalassa kun käyn kylässä :D Enkä usko että mikään bakteeri vähintään kaksien housujen läpi ryömii. Pyykit taas pesee pyykkikone, ei tarvi omia käsiä liata siihenkään. Ootko AP niitä julkisissa vessoissa seisaaltaan pissiviä tyyppejä? ;)

"nimetön"
Voi hyvää päivää! Miettivätkö bakteerikammoiset mitä mönkii maassa perunapelloilla tai kuinka tosiaan sieltä yleisistä vessoista tullaan pois. Veikkaan, ettei monikaan sitä ovea kyynärpäällä tai paperilla avaa ja mitä ties vessassa tehty. Eikä se pelkkä käsien pesu vessassa asioinnin jälkeen auta, jos vesihana avataan ja suljetaan KÄSIN. Mä oon varmaan siksi aina terve, kun mulla on niin vahva bakteerikanta elimistössä, eikä ole kyllä lapsetkaan sairastelleet. Vai olenko sittenkin aivan holtiton ja vastuuton äiti... En omasta mielestäni ainakaan. Jokainen toimikoon tavallaan ja jos ei omassa kodissaan voisi olla kuinka haluaa niin missä sitten.

Yhteistyössä