Olenko ainut jota ällöttää

• Viestiketjun aloittaja Tiukkapipoko
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23797618]Ehkä tuota ei kannata kertoa vieraille... :D[/QUOTE]

:D Kinkahan moni näistäkin, joita nakupyllyt ällöttää, on istunut just siinä kohtaa sohvalla, missä ennen vieraitten saapumista isäntä temputti emäntää oikein viimeisen päälle :whistle:

"vieras"
Mua ei ällötä mut ärsyttää kun kaverin 2,5-vuotias poika juoksee ilman housuja (paita päällä kuitenkin) ja pissailee pitkin lattioita, eikä kaveri ainakaan meidän läsnäollessa siivonnut pissoja. Naureskeli vaan ja sanoi että poika opettelee potalle.

.
Meillä ei ole ollut vaippaihottumaa, ehkä koska käytetään laatuvaippoja ja niitä myös jaksetaan vaihtaa tarpeeksi usein. Eipä siis ole tarvinnut vähän väliä ilmakylpyilyä järjestää.
No "kunnon" vaippoja meilläkin käytetään jne. mutta mä ainakin pidän lasta ilman vaippaa ihan vaan sen vuoksi että ei ois itekään kiva olla yötä päivää vaipoissa.

Ja meidän 2v. istuskelee tossa sohvalla kanssa päivittäin nakuna.Ja me harrastetaan siinä seksiä niinkuin varmaan suurinosa muistakin ihmisistä (siis harrastaa omalla sohvallaan :D).Ennemmin mua se ällöttäis kuin lapsen pylly.
Meillä tosin on sohvalla aina erilaisia peittoja sen hetkisen sisustuksen mukaan just sen takii jos lapsi vahingossa kaataa siihen jotain tms. muttei sitä peittoakaan joka päivä pestä...

"vieras"
mua ällöttää kyllä. Miksi kenenkään pitäisi juoksennella ilman pikkareita, oottekste jotain juntteja vai? Miksi kaikki pitää kertoa täällä, pitäkää ällöttävät saastaiset tapanne omana tietonanne.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23798847]mua ällöttää kyllä. Miksi kenenkään pitäisi juoksennella ilman pikkareita, oottekste jotain juntteja vai? Miksi kaikki pitää kertoa täällä, pitäkää ällöttävät saastaiset tapanne omana tietonanne.[/QUOTE]

Olet niin out. Taidat itse olla juntti joka ei ymmärrä nykymaailmasta mitään.

"vieras"
Musta kukin saa olla kotonaan niin kuin haluaa. En silti tajua, miksi ollaan ilman mitään suojausta alasti kalusteiden päällä. Kyllä mä aina laitan sohvalle alasti istuessani pyyhkeen alle. Sama homma sekstatessa - pyyhe alle. Missään en istu paljaalla pimpslooralla enkä pyllyllä. Ainoostaan sängyssä voi olla ilman mitään, koska siellähän on kuitenkin säännöllisesti pesuun menevät lakanat. Tosin menkkojen aikana sänkyynkin laitetaan pyyhe niiden puuhien ajaksi.

hyi
miks hitossa joku 5v on ilman alushousuja??
tai minkään ikäinen ylipäätään. hyi yök. ja varsinkin aika sikamaista kun joku kirjoitti että jopa ruokapöydässä alasti!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23798857]Olet niin out. Taidat itse olla juntti joka ei ymmärrä nykymaailmasta mitään.[/QUOTE]

Ai sittenkö vasta on in, kun kuuluttaa kaikki asiansa maailmalle?

ei se. mutta mua kyllä ällötti, kun kävin ystävällä, niin siellä tuollainen reilu kaksivuotias oli heittänyt vaipan pois ja juoksenteli ilman vaippaa ja kun istuin sohvalle tuli makaamaan niin että takapuoli oli minuun päin ja pippeliään siinä venytti ja vanutti ja samalla hieroi takapuoltaan minuun. välillä siinä kävi koira lipomassa lasta jalkovälistä. äiti ei asiaan puuttunut mitenkään vihjailustani huolimatta.

Yhteistyössä