Olenko ainoa, jolla ei ole mammakavereita?

• Viestiketjun aloittaja kaverin kaipuu
  • Ensimmäinen viesti
Itselläni sama tilanne,en ole mikään kerhoihminen joten niissäkään ei tule käytyä,paitsi ehkä sitten jos olisi joku kaveri kenen kanssa käydä..Yksin ei tule mihinkään lähdettyä.Minullakin on täällä yksi kaveri jolla melkein samanikäinen lapsi mutta välillä tuntuu että ollaan aika erilaisia,jutuaihetta kyllä riittää ainakin lapsista mutta juuri muusta ei sitten tule juteltuakaan..

En ole keksinyt muuta tapaa tutustua uusiin ihmisiin kuin juuri nuo kerhot,niihin vaan pitäisi rohkeasti mennä mukaan mutta ainakin omalla kohdallani se on helpommin sanottu kuin tehty..Täältä voi myös löytyä ainakin meilikavereita tai joskus sattuu hyvä säkä ja löytyykin kaveri ihan läheltä omaa asuinpaikkaa!

Minulle voi myös laittaa yv:nä meilisoitteen niin vaihdetaan ajatuksia :flower:

guest star
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....

Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:

minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan :)

ystävä sä lapsien :)
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
Sinä HÄMEESTÄ joka olet käynyt mll:n kerhossa, aivan kuin minun tekstiä... missä päin hämettä olet? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanta-hämeestä, pieni paikkakunta Riksun lähellä..

Oulusta
Alkuperäinen kirjoittaja kaverin kaipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
Hei sinä nimimerk. kaverin kaipuu... Mistäpäin olet??? Aivan samanlaisia ajatuksia täällä... näin aikuisiällä tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa saada ystäviä vaikka haluaisikin...
Pohjoisesta, tai täältä Oulun lähettyviltä... en kehtaa ihan tarkasti kertoa.... :(
minä olen kans oulunseudulta, millä kirjaimella kotipaikkasi alkaa? :) :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinjuska:
Ja olen myös itse itä-suomesta eli kaikki täältäpäin olevat ja muutkin jotka haluaa tutustua niin laittakaa viestiä tulemaan =)
Oletko miten läheltä Joensuuta?
Tää on noljakan liepeiltä..mistäs muut?? :)
Keskusta..onko sulla minkä ikäisiä lapsia?Mulla 1v tyttö..

Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinjuska:
Ja olen myös itse itä-suomesta eli kaikki täältäpäin olevat ja muutkin jotka haluaa tutustua niin laittakaa viestiä tulemaan =)
Oletko miten läheltä Joensuuta?
Tää on noljakan liepeiltä..mistäs muut?? :)
Keskusta..onko sulla minkä ikäisiä lapsia?Mulla 1v tyttö..
Olisin minäkin :)
*saa laittaa vaikkas yv:tä halukkaat*

Yhteistyössä