olenko ainoa joka ei osta lapsille käytettyjä vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaaa

Vieras
en pysty ostaa mistään huuto.netistä tai muutenkaan käytettyjä vaatteita mun tytölle ja nyt odotan toistaa ja se on poika ja sille ostan vaan uusia vaatteita jos joku antaa mulle käytettyjä vaatteite niin en käytä niitä!!!

kyllä sitä sitten ihmetellään kun maailmasta tulee tällänen....
ilmastonmuutokset siitä kun tavaraa menee kaatopaiklle kun uutta ja uutta vaan pitää saada.
en toki minäkään mitään nukkaantuneita vaatteita lapselleni osta tai halua käytettynä vaan ihan kunnon tavaraajosta ei edes huomaa käytön jälkiä!
mutta kukin tavallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Vain sadevaatteita. Lastenvaatteet on lopulta aika usein heikkolaatuisia ja kokonaisuudet saa lähinnä ostamalla itse. Alet ovat hinnoiltaan lähes huutonetin veroisia. Ja saa täsmälleen mitä haluaa, ei sikaa säkissä.

Hmm. Uutta vastaavat lasten farkut kivaa mallia kirpparilta hintaan 2 euroa ja samanlaiset suoraan kaupasta hintaan 20 euroa. Juu, samaa hintaa tosiaan ovat :whistle:

Olen ostanut paljon uutena, mutta myös kirpparilta. Sieltä otan vain hyväkuntoisia (tosi paljon ihmiset myyvät kulahtaneita yrjötahraisia, joita voisin käyttää lähinnä lattianpesuun...) ja pesen kaiken (pesuohjeesta riippumatta) 60 asteessa. hinnan suhteen olen myös tarkka, maksan yli 2? vain jostain tosi kivasta mekosta tms.

Käytettynä meillä on myös vaippoja. Hui...

Taas tämä aihe. Mitä sitten? Saanen ostaa käytettyä jos mua huvittaa? Mullekin on yhdentekevää, miten teillä toimitaan. Toisaalta en ole niin pulmunen itsekään, että voisin arvostella ilmastonmuutokseen vedoten (pitäis kai säästää vettä ja sähköäkin).

Teillä jotka ostatte vaatteet lapsille uutena, taitaa olla sitä rahaa millä mällätä. Ite otan vastaan myös käytettyjä vaatteita ja käyn kirppikselläkin jos vaan löytäsin sieltä jotain mutta kun meidän neidille ei enää löydä kirppikseltä mitään niin on pakko suurin osa ostaa uutena. Mun bestikseltä saadaan aina neidille vaatteita kun hällä on vuotta vanhempi tyttö kuin meidän ja neideillä on vaatteissa sama maku.

Mieleisiä vaatteita käytettynä kun ei löydä, tai jos löytää hinta niissä on niin lähellä uutta että ostan sitten mieluummin uutena. Lapselle siis.
Tykkään vain tietyistä merkeistä :)

Uusimmat

Yhteistyössä