Olenko ainoa äiti kenen reilu 1v ei ole ollut yöhoidossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti vaan

Vieras
siinähän se kysymys oli.
ja myös hoidossa muutenkin.. olen toki käynyt kaupassa ym. yksin kun mies on hoitanut lastamme. Mutta yöhoidossa ei ole kertaakaan ollut.

Täällä toinen, yksenkertaisesti siitä syystä että ei ole juuri ketään kenelle vesi hoitoon! Nyt aletaan hieman lämmittelemään, eräs kaverini on tarjoutunut tulemaan hoitotädiksi, ehkäpä me päästää miehen kaa kahdestaan joskus syömään..... :) mutta yökylään ei poika mene vielä aikoihin, yöt kun on vielä toisinaan levottomia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koen olevani vaan huono äiti, kun anoppi painosta joka kerta sillä, että pitäisi hoitoon antaa... mutta en halua vielä. :(

tuo on niin harhaluuloa että pitää antaa..... ettei vaan anopilla olisi oma lehmä ojassa..... pidä vaan itellä niin pitkään kun on mahdollisuus....

täällä samanlainen anoppi, laps on nyt 1v4kk eikä ole ollut yöhoidossa... anoppi jaksaa muistuttaa joka kera, että onhan miehen siskonkin lapsen olleet jo yöhoidossa puolvuotiaina...

Meidän tasan 2 vuotias ei ole koskaan ollut yöhoidossa. Päivälläkin häntä on hoidettu vain 6 kertaa koko elämänsä aikana. Itse olen hoitovapaalla ja mies käy töissä. Omaa aikaa saan, ku mies tulee töistä. Yökyläilyyn meillä ei vain ole tarvetta. Hyvin sujuu näinkin. Tosin ei anoppi eikä mun vanhemmat ole kertaakaan pyytäneet yökylään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä samanlainen anoppi, laps on nyt 1v4kk eikä ole ollut yöhoidossa... anoppi jaksaa muistuttaa joka kera, että onhan miehen siskonkin lapsen olleet jo yöhoidossa puolvuotiaina...

Tiedän mitä käyt läpi.. meillä tietty on tilanne että se on anopin eka lapsen lapsi.

meillä isompi oli reilu 4v kun oli yökylässä ekaa kertaa, ja nyt oli ensimmäinen kerta kun molemmat lapset oli yhtäaikaa yöhoidossa, samalla pojan ekakerta, herralla ikää reilu 3v.
seuraavaa kertaa saadaanki varmaan odottaa, mahtaa seuraava kahdenkeskinen yö ukon kans olla jahka noi voi jättää kahdestaan kotiin 10v päästä.. :kieh:
Ja anopille noi ei varmaan ikinä pääse, se on ilmottanu että ei ala noita hoitamaan.
no, eipä ole tarviskaan yöllä hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koen olevani vaan huono äiti, kun anoppi painosta joka kerta sillä, että pitäisi hoitoon antaa... mutta en halua vielä. :(

tuo on niin harhaluuloa että pitää antaa..... ettei vaan anopilla olisi oma lehmä ojassa..... pidä vaan itellä niin pitkään kun on mahdollisuus....

Ja paskan marjat, tuo anoppisi painostus on ihan yhtä huuhaata kuin lause minkä minä kuulin: "Kyllä 2-vuotiaan pitää jo nukkua tavallisessa sängyssä!"

Miun mielestä tuo on aika lailla ristiriitaista että sanotaan ettei mitenkään voi lasta antaa yökylään, mutta sit lapsi on kuitenkin täyspäivisesti päivähoidossa. Meidän reilu vuoden ikäinen poika on ollut pakko laittaa yökylään useasti, oli jopa pari viikkoa putkeen mummolassa. Ei oo näyttäny siitä hirveemmin kärsivän, päin vastoin.

Meidän vajaa 2 vee ei ole ollut yökylässä. On kyllä päiväkodissa ja toisinaan isovanhemmat ovat hoitaneet päivän kotosalla ja kaikki on mennyt hyvin (nukutukset ym.). Meillä ei ole 400 kilometriä lähempänä ketään, jolle viedä lapsi yökylään, joten...

Alkuperäinen kirjoittaja Sari:
Miun mielestä tuo on aika lailla ristiriitaista että sanotaan ettei mitenkään voi lasta antaa yökylään, mutta sit lapsi on kuitenkin täyspäivisesti päivähoidossa. Meidän reilu vuoden ikäinen poika on ollut pakko laittaa yökylään useasti, oli jopa pari viikkoa putkeen mummolassa. Ei oo näyttäny siitä hirveemmin kärsivän, päin vastoin.

olen hoitovapaalla...

Yhteistyössä