mä oon juonu kahvia saman verran ku sä jokaisen odotus aikana,muuta haittaa sitt ei oo meillä ollu ku että pojat tykkää kans kahvista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carmen:Tässä muutamia linkkejä aiheesta:
http://www.hedelmallisyys.fi/pregnancy/Maintaining_Your_Pregnancy/Caffeine.jsp
http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/raskauden-aikainen-kofeiinin-nauttiminen-pienentaa-sikion-kokoa
Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:Ohoh! Viitsisitkö vilkaista paketeista ja kertoa mulle mitä niissä on? En pikaisella kuukletuksella löytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Carmen:Ja kuten jo sanoin: riippuvuutta aiheuttava nautintoaine ei voi olla hyväksi käytettynä raskauden aikana. Itse näen asian niin,että on sama mitä omalle keholleni teen, mutta syntymätön lapseni ansaitsee parhaan mahdollisen kasvualustan. Tehköön sitten aikanaan omat päätöksenä nautintoaineiden käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja matkailija:Ohoh! Viitsisitkö vilkaista paketeista ja kertoa mulle mitä niissä on? En pikaisella kuukletuksella löytänyt.
Nämä ovat matkalta tuotuja Liptonin paketteja, joten en tiedä suomenkielistä nimeä, mutta tässä on lista:
Hibiscus, chicory root, rosehip, mint, lemon grass, lemon verbena.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja edellisen lausenei perustan siihen, ettei sikiöt sentään tupakoinnin takia kuole. Kahvinjuonnin takia näköjään niin voi käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no puoliksi vitsailen, puoliksi en. Vituttaa kun kaikki on kiellettyä! Miten ihmeessä lapset pysyi hengissä ennenvanhaan, tai ylipäätään yhtään syntyi elävänä???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no puoliksi vitsailen, puoliksi en. Vituttaa kun kaikki on kiellettyä! Miten ihmeessä lapset pysyi hengissä ennenvanhaan, tai ylipäätään yhtään syntyi elävänä???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voi helvetti...eli tuon yhden tyypin mukaan mun vauvani kuolee kätkytkuoleman tän kahvinjuonnin takia. Laskin että kofeiininsaantini useimpina päivinä on ollut reilusti 600 - 1000 kun se suositus on 300 milligrammaa.
Nyt sitten vaan pelkäämäään lapsen kuolemaan tän kahvin kittaamisen takia...tupakka olisi kai sittenkin ollut parempi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut ainakin ohjeistettiin että 3 kuppia päivässä eli 1,5dl. Eli kuppi on kuppi ei MUKI!