A
"a p"
Vieras
Minulla ei ole ystäviä, enkä osaa luoda ystävyyssuhteita. Olen muuttanut miehen perässä toiselle paikkakunnalle ja kaikki tuttuni täällä tunnen mieheni kautta. Olen viimeaikoina ystävystynyt mieheni ystävän kanssa yhteisten töiden kautta. Minusta on ihanaa että on mieheni lisäksi toinenkin aikuinen henkilö jonka kanssa voin jutella. Mieheni on nyt sitten tullut mustasukkaiseksi tästä ja epäilee että meidän välillä on jotain.
Minusta minullakin on oikeus ystävään, vaikka tuo henkilö onkin myös mieheni ystävä. Olisi vähän eri asia jos minulla riittäisi ystäviä muutenkin. Ja mieheni ei kiellä olemasta tekemisissä tämän ystävän kanssa, mutta yrittää rajoittaa ettemme tapaisi ilman miestäni. Ja kaikki vain siksi että tuo ystävä on mies!
Mitä mieltä muut??
Minusta minullakin on oikeus ystävään, vaikka tuo henkilö onkin myös mieheni ystävä. Olisi vähän eri asia jos minulla riittäisi ystäviä muutenkin. Ja mieheni ei kiellä olemasta tekemisissä tämän ystävän kanssa, mutta yrittää rajoittaa ettemme tapaisi ilman miestäni. Ja kaikki vain siksi että tuo ystävä on mies!
Mitä mieltä muut??