Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
kolmelasta
Niin imetätkö sinä? Mulla kolme lasta ja musta tuntuu, et kilot ei ole ikinä lähteny ennenkuin on lopettanut imettämisen, vaikka kuinka liikkuis ja söis terveellisesti... :)
 
Ei sillä etteikö jollakulla mammalla voisi olla tuollainen vatsa, tai että olisi mahdotonta saada synnytyksen jälkeen itsensä pian tuohon kuntoon, tai että olisin kade (luoja tietää toki että olen mutta kyllä mä tällä omalla löllykälläkin pärjään) niin mä sanon, että tuo kuvassa oleva nainen ei ole ikinä ollut raskaana. :D Tämän aloituksen tarkoitus on ollut juuri se mihin tässä on päädytty - 9 sivua nitinää ja natinaa katkerian akkojen suusta jotka eivät ole ikinä edes näyttäneen tuolta ja turhan päiväistä paatosta imetysfanaatikoilta. Hyvä provo siis. :D
 
tt-
Joo, onhan se painosta huolehtiminen vauvan synnyttyä kyseenalaista, mutta onnellinen äiti-onnellinen lapsi, ja jos äiti tykkää syödä suklaata, äitin pitää saada syödä suklaata, ja jos äiti tykkää huolehtia ulkonäöstään, niin äitin pitää mielestäni saada huolehtia ulkonäöstään. Mielestäni, ainakin omalla kohdallani, kaivan itselleni vain kuoppaa jos koitan hyväpyhäjaihana-uhrautua täysin itseni ja omat tarpeeni unohtaen, oli ne tarpeet sitten ulkonäköön, ruokaan tai harrastuksiin, tai mihin tahansa, liittyviä.
Jopas tuli paatos, sori :D
 
Bree
Mitä turhamaista tuossa nyt on??
Järkeväähän se vaan on pitää itsestään ja terveydestään huolta.
Painonpudotus on varmasti vaatinut vaunulenkkejä ja liikuntaa, ja kumpikin on tehnyt hyvää sekä äidille että lapselle.

Mulla oli vielä kolmen poijjaan jälkeen litteä masu, kunnes sain tyttären ja raskausarvet alamahaani. Senpäs jälkeen ei enää ole kovin matalia farkkuja voinut käyttää kun ilkeästi löllyy kaffat yli ;)

Mut onnittelut ap.lle :)
 

Yhteistyössä