Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

  • Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hienoa!:
todellaki huomaa kateuden :D mikäs sen parempaa kun äiti voi hyvin niin vauvakin voi hyvin :) tosi hieno saavutus :) onnittelut ja nauti kesästä vauvasi kanssa :)
Kiitos. Ja vauva voi erittäin hyvin ja ite olen pirteä ja nautitaan yhdessä vaunulenkkeillen kevätsäästä :) Raitis ilma tekee hyvää molemmille! Meillä syödään terveellisesti jolloin miehenkin verensokerit (1.tyypin diabeetikko) pysyvät normaalilla tasolla. Meillä koko perhe on liikunnallista porukkaa ja ennen raskautta liikuin paljon ja raskaanaollessakin pidin itsestäni ja vauvasta huolta liikkumalla ja syömällä hyvin. No, tuli painoakin silti melkein 20 kg. Ja imetysasioistani en edes täällä puhu, koska imetti tai ei, niin aina saa riidan siitä aikaseks...
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
 
vieras
Mulla aika samanlainen kroppa eikä tosiaankaan ole liian laiha (mulla bmi n. 21). Normaali. Mä treenailen ja laihdutan koska mua häiritsee jos on yhtään pömppöä vatsassa. Pitää olla ihan litteä. Nyt näyttää vähän siltä, että olis raskaana...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hienoa!:
todellaki huomaa kateuden :D mikäs sen parempaa kun äiti voi hyvin niin vauvakin voi hyvin :) tosi hieno saavutus :) onnittelut ja nauti kesästä vauvasi kanssa :)
Kiitos. Ja vauva voi erittäin hyvin ja ite olen pirteä ja nautitaan yhdessä vaunulenkkeillen kevätsäästä :) Raitis ilma tekee hyvää molemmille! Meillä syödään terveellisesti jolloin miehenkin verensokerit (1.tyypin diabeetikko) pysyvät normaalilla tasolla. Meillä koko perhe on liikunnallista porukkaa ja ennen raskautta liikuin paljon ja raskaanaollessakin pidin itsestäni ja vauvasta huolta liikkumalla ja syömällä hyvin. No, tuli painoakin silti melkein 20 kg. Ja imetysasioistani en edes täällä puhu, koska imetti tai ei, niin aina saa riidan siitä aikaseks...
kuulostaa erittäin hyvältä! Mukavaa kesää teille! =)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Ei ole alipainoinen, oikein kaunis vartalo. =) T: 20kg vielä pudotettavaa
 
Vivian
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?

 
mie
hienoa!Minäkin olen samoissa mitoissa nyt viikon synnytyksen jälkeen kuin ennen raskautta, tosin muutama ylimääräinen kilo oli itsellä jo ennestään,joten nyt niitä pikkuhiljaa pudottelemaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuttaja:
Upeaa! Upea kroppa! Kyllä tuolla kelpaa kesää ja rantoja odotella.
Itse taistelen 5 kilon kanssa, jotta saisin ne pois ennen kesää.

Kerroit treenaavasi ahkerasti. Mitä teet salia, jumppaa, juoksua???
Kerran tai kaks viikossa käyn salilla (en raaski uhrata sinne enempää perheaikaa), kotona on spinningpyörä ja painoja, joilla treenaan 3 kertaa viikossa ja sitten käyn vaunujuoksemassa ja vaunukävelyllä miehen kanssa. Liikuntaa tulee keskimäärin viikolle 7-10 tuntia ja kasvis/proteiinipitoiset+kuitupitoiset hiilari ruokailut siihen sitten. Herkuttelen silloin kuin mieli tekee, yleensä 1-2 kertaa viikossa. Vauva nukkuu hyvin yönsä ja päivisin n. 3 tunnin päikkärit, joten siinä on hyvää aikaa hikoilla :) Tsemppiä sulle viiden kilon kanssa! Varmasti pääset tavoitteisiin!!!
 
Vivian
Mulla oli muuten aikanaan synnytyksen jälkeen yhtä hyvässä kunnossa kroppa, mutta mun rinnat eivät päässeet kyllä noin vähällä... :p Vatsassa ei ole jäljen jälkeä, mutta rinnat sen sijaan "räjähtivät" eivätkä koskaan enää palautuneet ennalleen. Mutta onneksi bikinit pitävät ne kurissa, vatsaa sen sijaan olisi hieman vaikeampi peittää, ellei sitten uimapuvussa haluaisi auringossa lekotella... Joten tosi hyvät geenit ja itsekuri ap:llä, ei voi muuta kuin ihailla.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
tätä olen miettinyt..sama kun nämä aivan "normaali" vartaloiset ei löydä henkkamaukalta kuteita " kun siellä on niin pienet koot ". Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen laihana mutta minulle menee koko s henkka maukalla ja se ei kiristä eikä purista. Minulla on itsekrittiikkiä ulkonäköni suhteen enkä anna itseni kulkea vaatteissa, joissa näytän kauhealta.
 
myös hoikka
Alkuperäinen kirjoittaja HAPPY:
Hehkutan nyt täällä vähän, kun ei ole nyt muita kelle hehkuttaa. 4,5 kk synnytyksestä ja 12 pudotettua kiloa. Sain vatsani taas entiseen kuntoon! :) Turhamaista, tiedän, mutta kesä saa tulla ja olen hyvillä mielin!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4021797.jpg
tosi hieno vatsa!Ole ylpeä itestäsi:)
mulla samanlainen mutta muutama arpi jäänyt tuohon vatsaan ;(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Kai ne kylkiluut näkyy kun vatsaa vedetään sisäänpäin.
Tätä mäkin. Kuvakulmalla ja vetämällä vatsaa sisään saa paljon parempia kuvia!

Mutta onnea! Mun vatsalihakset eivät vielä ole palautuneet. Vaikka siis näyttävät suht samoilta (eli timmiltä) kuin ennen raskautta, niin jotenkin ovat venyneen ja heikomman oloisia. Ei enää semmoinen napakka. Mutta ehkä joskus... tai sit ei..
 
vieras
Ei haittaa vaikka imettäisit, ei haittaa vaikka et imettäisi, mut kai se kysymys nyt tähän keskusteluun kuuluu, koska äitejä ollaan. Ihan vain vertailisin kokemuksia, sillä musta tuntuu, että viimeiset 3 kg on tosi tiukassa, koska imetän (tai sitten muuten vain....). Olisin ilman näitä 3 kg normien mukaan alipainoinen, joten ehkä kroppa pitää niistä kiinni. Miten sun kokemus?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
tätä olen miettinyt..sama kun nämä aivan "normaali" vartaloiset ei löydä henkkamaukalta kuteita " kun siellä on niin pienet koot ". Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen laihana mutta minulle menee koko s henkka maukalla ja se ei kiristä eikä purista. Minulla on itsekrittiikkiä ulkonäköni suhteen enkä anna itseni kulkea vaatteissa, joissa näytän kauhealta.
Minäkin oon sentään kokoa 42, ja silti löydän ihan tarpeeksi vaatteita henkkamaukalta. Ihan normaalikoot siellä on, isojen kokojen kaupat on sitten erikseen. Mua kanssa häiritsee se, että minunkin kokoista pidetään täysin normaalina, vaikka olen kuitenkin pyöreä. Ap ei ole todellakaan alipainoinen, vaan normaalin hoikka. Läskit ja laiskat suomalaiset vaan väittää olevansa normaalipainoisia silloinkin kun on 20 kg ylimääräistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
No jos tykkää alipainoisena olosta niin onnea sitten
Onko ap mielestäsi alipainoinen?? Ihan normaalikokoiselta näyttää minusta, hoikalta mutta ei kyllä liian laihalta. Terveeltä.
alipainoisuus on musta tosi hauska juttu. Koska esim ap ei ole mielestäni alipainoinen vaan hoikan normin vartalon omaava henkilö. Mutta nämä jotka jaksavat aina jauhaa noita alipaino juttuja, ovat todennäköisesti niitä joilla on 10-100 kg ylipainoa.
Niinpä... Ihmetyttää todella, että millä itsepetoksella ihmiset alkavat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että hoikka, makkaraton vyötärö ja ehkä mahdollinen näkyvä sixpack on merkki aliravitsemuksesta? Missä vaiheessa pullukkuudesta on tullut normi?
tätä olen miettinyt..sama kun nämä aivan "normaali" vartaloiset ei löydä henkkamaukalta kuteita " kun siellä on niin pienet koot ". Mä en pidä itseäni mitenkään erityisen laihana mutta minulle menee koko s henkka maukalla ja se ei kiristä eikä purista. Minulla on itsekrittiikkiä ulkonäköni suhteen enkä anna itseni kulkea vaatteissa, joissa näytän kauhealta.
Minäkin oon sentään kokoa 42, ja silti löydän ihan tarpeeksi vaatteita henkkamaukalta. Ihan normaalikoot siellä on, isojen kokojen kaupat on sitten erikseen. Mua kanssa häiritsee se, että minunkin kokoista pidetään täysin normaalina, vaikka olen kuitenkin pyöreä. Ap ei ole todellakaan alipainoinen, vaan normaalin hoikka. Läskit ja laiskat suomalaiset vaan väittää olevansa normaalipainoisia silloinkin kun on 20 kg ylimääräistä.
OT, H&M:ssä on ehkä yliedustettuna koko 34 ja xs, koska on teinien suosima liike ja teinitytön ja aikuisen naisen vartalot yleensä ovat erilaisia. Mutta kyllä sieltä normaalikokoiset vaatteita silti löytää!

 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Pakko sanoa: todellakin turhamaista. Varsinkin kun vauva on noin pieni vielä. Mutta prioriteettinsa kullakin.
Miten niin turhamaista??? ;)

Onhan se kiva jos pääsee vanhoisihn mittoihin takaisin..
Täällä kateelliset mussuttaa :)
 

Yhteistyössä