Olen voimakkaasti ihastunut esimieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En olis itsestäni uskonut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En olis itsestäni uskonut

Vieras
Emme näe työasioissa usein. Mutta jo työhaastatteluun mennessäni tuntui että mulla menee jalat alta. Kun menin huoneeseen, jossa hän istui, katselimme toisiamme silmiin hetken hiljaa ja hymyilimme pienesti. Meni hetken, ennen kuin sain sanat suustan "tulin työhaastatteluun"...

Odotan hetkiä, että hän tulisi käymään työpisteessämme, mutta aina kun hän tulee, menen lukkoon enkä tiedä miten päin olisin. Samalla haluan kuitenkin palavasti lähestyä häntä. Mies on seksuaalisesti erittäin kiihottava, on mua nuorempi varmaan muutaman vuoden. Mutta en halua häntä vain seksuaalisesti, haluan tutustua häneen muutenkin. Tiedän että on sinkku :)

Niin siis ajattelin, oisko kellään vinkkejä miten lähestyä ja tehdä aloitetta kohteliaasti ILMAN että teen itseäni noloksi....tai onko se ylipäänsä sallittua ihastua esimieheen...tai osoittaa sitä mitenkään? :D

Mulla ei ole miestä. Olen eronnut ja on lapsia. EN aio tehdä mitään sellaista, mikä vaarantaisi työpaikkani, enkä halua mitään sotkuja. Kurjaa vain riutua näissä tunteissa tekemättä mitään. Mutta kaipa se tästä helpottaa....menee vain arvokas ihmissuhde hukkaan... :(

Niin...vielä haluaisin kysyä, millaisia mahdollisia sotkuja voi tulla esimiehen ja alaisen suhteesta? Onko siis niin, että en voi edes tutustua enempi siksi, että hän on esimieheni? Ehkä olen naivi, en tiedä, mutta joka tapauksessa tuntuu että en voi jättää asiaa tähän. Tai että se ei tule jäämään tähän. Kai tässä muutama kuukausi menee sinnitellessä, katsoo sitten....

Yhteistyössä