Olen ihastunut ihmiseen joka ei erityisesti tykkää minusta! Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aluksi minäkään en tästä henkilöstä tykännyt. En siis vihannut tai tuntenut mitään erityisen negatiivista, en vaan tykännyt (ts. neutraali). Hän ei ole kuitenkaan missään vaiheessa erityisemmin pitänyt minusta.

Nyt olen palavasti ihastunut häneen! En pysty ajattelemaan mitään muuta, jokaikisessä tilanteessa olen ajatellut tänään häntä. Apua... Tiedän että ei tästä tuu mitään ku sen puolelta on vähän kireät välit, mutta tunteet ei haihdu siitä mihinkään.

Tulkitsenko häntä liian yksioikoisesti? Kyseessä vaikeasti tulkittava persoona (puolitutulle), en tiedä, ehkä hänen tunteensa eivät ole pelkästään negatiivisia? Jos se on jotain ettei se itekkään tiiä mitä minusta ajattelee..

Mitä teen jotta pääsisin eteenpäin? Kauheaa jumittaa tälleen.

Mitäs jos se tyyppi ajattelee siusta samoin?

Ongi siltä tieto jollain konstilla.:sneaky:

Miten tuollaisen onginnan suorittaa nolaamatta itseään?
Miten siinä ny muka nolais itsensä?

No tietty vähän vaikee antaa neuvoja ku en tiiä teidän väleistä sen kummempaa, enkä ees sitä ootko mies vai nainen...Miks kireet välit? Miten ilmenee ettei ole erityisemmin pitänyt sinusta?

Mutta yleisesti vois ajatella et jos laittais jonkun kivan/hauskan viestin tai sanois jotain kivaa/hauskaa. Reaktioista voi varmaan päätellä mitä mieltä tää sun ihastuksen kohde susta on. Jos jää epäselväks ni jatka pommittamista.:D
Viesti on ehkä helpompi...kommentoi jotakin feissaris tjtn.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Miten siinä ny muka nolais itsensä?

No tietty vähän vaikee antaa neuvoja ku en tiiä teidän väleistä sen kummempaa, enkä ees sitä ootko mies vai nainen...Miks kireet välit? Miten ilmenee ettei ole erityisemmin pitänyt sinusta?

Mutta yleisesti vois ajatella et jos laittais jonkun kivan/hauskan viestin tai sanois jotain kivaa/hauskaa. Reaktioista voi varmaan päätellä mitä mieltä tää sun ihastuksen kohde susta on. Jos jää epäselväks ni jatka pommittamista.:D
Viesti on ehkä helpompi...kommentoi jotakin feissaris tjtn.
En oo somessa ;D
Enkä tiiä mitään muuta välinettä sitten miten voisin lähettää viestin, enkä edes uskaltaisi... Naamakkain en uskalla lähestyä ku aina tulee niitä mystisiä katseita joiden jälkeen normaali kommunikointi on vaikeaa.

En oo somessa ;D
Enkä tiiä mitään muuta välinettä sitten miten voisin lähettää viestin, enkä edes uskaltaisi... Naamakkain en uskalla lähestyä ku aina tulee niitä mystisiä katseita joiden jälkeen normaali kommunikointi on vaikeaa.
No laita sille viesti.:barefoot:
Joku tooosi hauska viesti - vaikka vitsi.:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on vähän samanlainen tilanne.
SE mies on varattu ja jos me jäädään kahdestaan, liukenee hän monenlaisilla syillä paikalta. Mulla ei ole tosin tarkoitustakaan silleen iskettää sitä, tykkään vaan hänestä niin paljon, että se luokitellaan ihastumiseksi. Kaitpa se mies on sen tajunnut ja siksi välttelee minua.

Mulla on vähän samanlainen tilanne.
SE mies on varattu ja jos me jäädään kahdestaan, liukenee hän monenlaisilla syillä paikalta. Mulla ei ole tosin tarkoitustakaan silleen iskettää sitä, tykkään vaan hänestä niin paljon, että se luokitellaan ihastumiseksi. Kaitpa se mies on sen tajunnut ja siksi välttelee minua.
tai sitten on liian ujo ja epävarma siitä onko edes ansainnut tulla ihastuksen kohteeksi, tykätyksi saati sitten rakastetuksi..niitäkin on.

Yhteistyössä