Olen varmaan kaikkien miesten painajainen, ikinä en saisi miestä, jos nykyinen jättäisi........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Olen huonohampainen, jolle ei ihan vähällä rahalla tehdä mitään, kun laminaatit tai jotain pitäisi laittaa.

Maha roikkuu polvissa raskauksien jälkeen, värkkiäni en ole nähnyt vuosiin ilman peiliä ja peilin kanssa sitä ei jaksa tiirailla - ei ole niin hehkeä näky sekään.

Rinnat roikkuu navassa asti, tosin niitä on riittävästi.

Bmi on yli 30 eli muistutan virtahepoa tai norsua.

Naama on kuin petolinnun perse :( en hymyile koskaan, kun hampaat ovat mitä ovat.

Mitäpä voisin asialle tehdä ilman suuria rahoja???

Varmasti ei yksikään mies huolisi, oma just ja just jaksaa/viitsii sekstailla kanssani säkkipimeässä (ei ole kyllä mitään sanonut, mutta oletan asian olevan noin).

Nyt aloitat laihdutuskuurin heti joulun jälkeen ja kysy ihan terveyskeskuksen hammaslääkiltä et voiko he auttaa miten sun hampaitten kanssa. On halvempaa ku yksityisellä.
Mulla alkaa laihdutuskuuri heti joulun jälkeen. Ei ole kaikki raskauskilot lähteny nyt niin hyvin ku kahden edellisen raskauden jälkeen. Mut tsemppiä sulle ja jokainen on kaunis omalla tavallaan.

sun miehesi varmasti pitää sua kauniina...me naiset vaan ollaan liian ankaria itsellemma =) Eikun pää pystyyn ja hymyile ihan vapaasti pelkkä hymykin jo kaunistaa

Vain sinä itse voit tehdä asialle jotain.
Niin kuin lennu sanoi, aloita laihdutuskuuri. Otat itseäsi niskasta ja ilmottaudut painonvartijoihin. Helppo tapa laihduttaa syömällä. Jos et jaksa liikkua niin sitten et liiku. Oikea määrä oikeanlaista ruokaa laihduttaa. Herkutkaan ei ole kielletty!
Jos liikkuminen ei ole pois suljettu niin pyydät mieheltäsi kävelysauvat joululahjaksi ja aloitat vaikka pienen pienillä lenkeillä kävelyt. Ei se että kävelisi pitkästi vaan se että saat itsesi ulos, jonka jälkeen kummasti himo kävelyyn kasvaa!
Kyllä se on se syöminen mikä laihduttaa, ei liikunta. Liikunta toki edesauttaa laihtumista ja kiinteyttää.
Soitto hammaslääkäriin ja nekin asiat alkavat selvitä!

Tsemppiä sinulle!

Yhteistyössä