olen vähän pettynyt mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
meillä on tänään 2v. hääpäivä :heart:
mutta mies ei oo kukan kukkaa tuonut,saati sitten kakkuakaan :'( :ashamed:
ja tämä ei ole aprillipila, vaan tosista totta =)
pusun antoi aamulla,siinä se...... :|

Sano sille, että nyt on hääpäivä. se ei ehkä muista. Tai mä en ainakaan muista ikinä millon meidän hääpäivä on, vaan mies aina hyvissä ajoin muistuttaa. Toki jotain kivaa keksin sitten, kun saan tietää, että se päivä on.

Miksi muuten ei sais toivoa jotain ihanaa huomioimista hääpäivänä? ihan köyyhää lässytystä toi hyvä mies kaikki muut päivät vuodessa... Ei riitä mulle ainakaan. Haluan erikoiskohtelua, kuten mieskin.

Me puhutaan siitä hääpäivän lähestymisestä etukäteen ja suunnitellaan yhdessä, mikä ois kiva juttu sen kunniaks. Juodaan vaikka kuohuviiniä. Sillon tuntuu, että on huomioitu, vaikkei nyt mitään välttis ylläreitä oo hankittu.

Mun mies taas tuo kukkia hääpäivänä, vaikka mulle se on päivä muiden joukossa.
Joskus toi kukkia kun oli mun syntymäpäivä, meillä oli silloin palaveri kouluttajan, mun työpaikka kouluttajan ja muiden kanssa täällä kotona. No, ukko tuli kotiin ja kaikkien nähden antoi kukkaset ja pusut! Olin ihan häkeltynyt! Muuten juro suomalainen mies, kulkee kädet taskus ja p..asis vaatteis, mut tunteitaan ei häpeile!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Me puhutaan siitä hääpäivän lähestymisestä etukäteen ja suunnitellaan yhdessä, mikä ois kiva juttu sen kunniaks. Juodaan vaikka kuohuviiniä. Sillon tuntuu, että on huomioitu, vaikkei nyt mitään välttis ylläreitä oo hankittu.

Meillä tehdään myös näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Laita ykköset (tai edes kakkoset ;) ) niskaan ja kun mies tulee töistä, sanot että nyt lähdetään ravintolaan syömään. :D

pitäskö, ihan oikeestikko? otakko sä lapset hoitoon :D ?
muuten ehkä ois onnistunut, mutta miehellä (ja mullakin) on kokous illalla :whistle: mutta molemmat ei voi lähtee, kun ei oo ammaa muksuille... :whistle:

Yhteistyössä