reksalla kirjotella? Ihan vapaasti jotkut voi ottaa sinun jutut ärsyttäviks tai sitten ei?Alkuperäinen kirjoittaja Urbaaniurheilija Rödbergen;28176815:Olen kyllä harmaillut kauan mutta nyt uskalsin rekisteröityäkin
Helsinki. Lohi kaikissa muodoissa lienee suosikki. Entäs sulla?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28176822:Paikkakunta ja lempiruoka?
Alkuperäinen kirjoittaja Urbaaniurheilija Rödbergen;28176847:Helsinki. Lohi kaikissa muodoissa lienee suosikki. Entäs sulla?
Mä oon suuri ruuan ystävä, pyttipannu on taivaallista myös En oikeestaan keksi ruokaa mistä en pitäisiAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28176860:Mulla on monta lempparia, pyttipannu tällä hetkellä ykkösenä
ihan turhaa, kun tuo olis bannissa jatkuvasti.Alkuperäinen kirjoittaja Urbaaniurheilija Rödbergen;28176884:Mikset rekkaa?
Kiva nick! :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Rumahäntäinen orava;28176916:Milloin norjalaisten laajamittainen doping paljastuu?
Hah, enpä tiiä! En oo norjalaisen dopingin (enkä muutenkaan) asiantuntija!Alkuperäinen kirjoittaja Rumahäntäinen orava;28176916:Milloin norjalaisten laajamittainen doping paljastuu?
Senhän ei tiiä kuin kokeilemallaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28176928:ihan turhaa, kun tuo olis bannissa jatkuvasti.
Kaikki oravat ovat söpöjä, niin kauniilla kuin rumillakin hännillä Kiitos, kiva tulla mukaan! Toivottavasti saadaan hyvät löpinät aikaiseksi mielenkiintoisista aiheista!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28177064:Kiva nick! :kiss:
Ja AP: Tervetuloa mukaan! Sunkin nimimerkkisi on kiva. Ja lohi on hyvää.
vai kusipäitä?Alkuperäinen kirjoittaja Urbaaniurheilija Rödbergen;28176884:Mikset rekkaa?
haista mun mummoo! vitun juntti!!! jos jotain sanomista niin itke minulle!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28176928:ihan turhaa, kun tuo olis bannissa jatkuvasti.
No toi mun "uskaltaminen" oli varsinaisesti sitä että nyt oli aikaa ja mielenkiintoa tarpeeksi rekisteröityä. Oon jo pitemmän aikaa silloin tällöin käynyt lukemassa näitä ketjuja mutta koskaan ei oo ollu aikaa alkaa rekisteröitymään.Alkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;28177143:oletko henkisesti valmsitautunut siihen että joku harmaa ottaa sinut silmätikukseen ja vittuilee sinut täältä takaisin piiloosi?
eikös tuo pärjääAlkuperäinen kirjoittaja möhköwantti;28177143:oletko henkisesti valmsitautunut siihen että joku harmaa ottaa sinut silmätikukseen ja vittuilee sinut täältä takaisin piiloosi?