OLEN UJO!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenma

Vieras
ja siks en mene ikinä lasten kanssa mihinkää perhekerhoihin sun muihin missä on paljon porukkaa. pelkään et sanon jotain tyhmää jos joku kysyy jotain ja sit jos kukaan ei puhukkaan mulle ku oon uus sellasisja sen sellasta mietin enkä uskalla mihinkään sellasiin mennä. onko muita jotka on niin ujoja mut on sit kuitenki ottanu itteensä niskasta kii ja menny?

Alkuperäinen kirjoittaja jenma:
ja siks en mene ikinä lasten kanssa mihinkää perhekerhoihin sun muihin missä on paljon porukkaa. pelkään et sanon jotain tyhmää jos joku kysyy jotain ja sit jos kukaan ei puhukkaan mulle ku oon uus sellasisja sen sellasta mietin enkä uskalla mihinkään sellasiin mennä. onko muita jotka on niin ujoja mut on sit kuitenki ottanu itteensä niskasta kii ja menny?

Varmasti on muitakin ujoja :)! Mukaan vaan!!!!!!!

Tuskin sä oikeasti olet sen tyhmempi kuin muutkaan keskivertoihmiset? Jos koittaisit vain ajatella sitä tuollain maalaisjärjellä. Että 'juu minusta tuntuu tältä, mutta se on vain tunne eikä ole totta'. Toimisko? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mua inhottaa yliujot ihmiset kun ne ei puhu juuri mitään.

:o Ei ole tullut mieleesi, että ujokaan ei ole vapaaehtoisesti ujo?

En todellakaan ajattele tuollaista. Tai no, lapset ymmärrän tietysti mutta en aikuisia. Lähinnä pidän vaan outona jos ei siihen ikään mennessä ole päässyt arkuudestaan eroon.

Little%20Miss%20SHY.jpg

Tuosta syystä minäkään en aluksi käynyt. Sit lapsi kasvoi, ja alkoi kaivata seuraa. Ja minäkin kaipasin. No alettiin käymään ja ei ne muut syöny meitä! Oli kiva ku melkein kaikki heti tervehti ja pikkuhiljaa aloin uskaltaa aloittaa keskustelua jne. Nyt osallistun kyllä jo jutusteluihin ja jos kaksin jonkun kans juttelen niin hyvin jo osaan aloittaa puhumisen. Ryhmässä oon vieläkin aika ujo..

Ja siis tää muutos on tapahtunut parin vuoden aikana. Tai oikeammin vuodessa! On kivaa, kun ei enää tartte pelätä hulluna et mitä jos joku puhuu mulle :) että suosittelen menemään! En mä mitää kyläilykavereita ole saanu, en kehtaa pyytää meille ketään, mutta kuitenki seuraa on kerhoissa.

Täällä kanssa yksi ujo :wave: En myöskään mielellään käy missään kerhoissa ym. Minulla on paljon ystäviä mutta tykkään olla myös paljon omissa oloissani. :) Ujouden takia minua on taannoin kiusattukin koulussa. En uskalla puhua vieläkään kovin isoissa ihmisjoukoissa.

Olen tietyissä tilanteissa kyllä rohkaistunut elämänkokemusten myötä mutta tulee edelleen tilanteita jolloin saatan mennä ihan lukkoon.

Yhteistyössä