Olen teillä viiden minuutin päästä. Millainen siisteystaso ja tarjoilu minulla

• Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
Tarjoilut olis tänään aika huippuluokkaa ku ollaan vietetty synttäreitä oikein urakalla, tääl ois keksejä, suklaakakkua, pikkusuolaista pasteijaa kaht eri sorttia, pullaa... Kaffea ja teetä saadaan myös kaapista. Viiden minuutin varotuksella täällä olis aika siistiä, ehkä muutama lelu lattialla. Emäntien ulkonäkö vois olla kyseenalainen ja lapset ei vältsisti olis pukeissa :D

suht siistiä, vähän hiekkaaeteisessä, mutta elämisen jäli pitääki lapsipterheessä näkyä. Tänään olen eiponut, joten löytyisi porkkana-naurissämpylöitä ja pullaa ( myös hätävarapullaa on pakkasessa) kahvia toki tarjoan myös

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Siistiä olisi, kun siivosimme perjantaina. Keräsin muksujen kanssa lelut lattialta ennen päiväunia. Saisit kahvia, leipomiani kaurakeksejä, leipomaani omenapiirakkaa pakkasesta ja räkätaudin meiltä kaikilta.

mäkin siivosin perjantaina koko talon, mut nythän on JO sunnuntai ja samanainen sotku taas.
Yritän olla ressaamatta :headwall:

Minskis
Aika siistiä, hetki sitte imuroin ja pyyhkäisin keittiön ja olkkarin lattiat. Pölyä jonkin verran löytynee ja kaappien ovet ym paikat saattaa olla pienissä sormenjäljissä. Tarjottavana olis lihasoppaa, justiinsa taitanee olla valmista. Makeanpuoleista tarjottavaa vaan ehkä jotain keksejä kaapissa.

Meillä on tosi siistiä -juuri nyt. Ja on tarjottavaakin; kakkua, pullaa, pasteijoita, kalapiirasta, pizzaa, marjapiirasta, 3:ea eri lajia keksiä, sipsiä, mariennakarkkia+toisia karkkeja.. Hmm.. ainiin kahvisuklaapiiras.. hmm. Olikohan joku muukin vielä.. (joo odotan vieraita tällähetkellä)

Avaan kyllä ovenkin ja otan luokseni kahvitteleen :)

Siisteystaso olis heikko, koska oon ollut kipeenä jo monta päivää. Ja muidenhan ei tarvi siivota, kun äidin :headwall: . Tavaroita on hujan hajan ja keittiön lattialla murusia.
Tarjottavaa löytyis jos jonkunlaista sorttia...

Moskaa lattialla paljon, tyhjiä pahvilaatikoita, ja laatikoita joissa on roinaa. Sotkua siis. Muuton jäljiltä vieläkin... Tarjottavaa löytys ehkä kahvia, teetä, omenaa, leipää, ehkä saattaa vielä olla palanen mansikkapiirakkaaki.

-
Siistiä, juu suurinpiirtein, olen justiin imuroinut, siivonnut keittiön ja järjestellyt tavarat. TArjoilu; kahvia, teetä, mehua ja keksejä. ei nyt justiin mitään sen kummempia herkkuja. Voileipiä voisin väkäistä.

Siistiä on, pullaa, piirakoita ja jotain suolaista piirakkaa löytyy pakkasesta. Keksejä ja muuta hösseliä kaapeista ja yleensä teen voileipiä kahvipöytään. Juomapuolta taitaa olla 5-6 eri sorttia teetä, kahvia, mehua niin kaupan tekeleenä kuin itse tehtynäkin. Jos viivyt pitempään niin tarjoan ruoaksi lasagnea. =)

Onhan täällä vähän sotkua, mutta varmaan sen 5 minuutissa sais siivottua. Tosin jos joku tahtoo yllättäen tulla niin tervetuloa. Mukavampi se, että joku tulee yllättäen kuin että ei tulis ollenkaan =) . Ihan sama sitten se, että onko meillä silloin just sotkua vai ei.
Ja äkkiäkös sitä tarjoiluun esim mustikkapiirakan tekis =) .

Vastassa ois 2 miestä tekemässä remonttia, 2 kissaa pyöris jaloissa ihmettelemässä.
Eteinen on remonttivehkeiden peitossa.
Mut kunhan keittiöön saa raivattua tiensä niin kahiva/teetä/mehua/limua/vettä ja pullaa tarjotaan. :)

g
mökki on siisti kun koko aamun olen siivonnu. tarjolla ois mustikka muffinseja, kääretorttua ja kolmee erilaista dominoo. joko tulet? oon nimittäin kironnu että miks kukaan ei käy sillon kun on siivottu ja on kahvileipää, aina vieraat tulee sillon kun mökki on ku pommin jäljiltä ja kaapit huutaa tyhjyyttään...

Yhteistyössä