paras olet
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tervetuloa =)
Kämppä on siisti, tarjolla olisi keksejä, kalkkunapiirakkaa, kahvia/colaa/mehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tervetuloa =)
Kämppä on siisti, tarjolla olisi keksejä, kalkkunapiirakkaa, kahvia/colaa/mehua.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En avaa ovea tuntemattomille.
Pääseehän. Laitatko kommenttisi tahallaan tohon otsikoksi, että siihen ei tavallaan voi vastata lainaamalla?Alkuperäinen kirjoittaja tietää sinut:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En avaa ovea tuntemattomille.
Kyllä mää ajattelin teille tulla, vaikkei saisikaan....Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei kiitos yllätysvieraita, vaikka asunto on siisti jatkuvasti.
Mutta jos nyt ihan pakko, niin tarjolla olisi kahvia,mehua,teetä ja mustikkapiirasta,korvapuusteja,suklaata,karkkeja, tuoretta sämpylää ja limppua
No mun mielestä toi oli aika epäystävällinen tapa ilmoittaa olevansa tulossa kylään. Yleensä mun tuttavapiirissäni on tapana tulla tapaamaan ihmisiä, ei tsekkaamaan siisteystasoa tai tarjoilun laatua.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eksä tajunnut, että kyse on siitä, kuka oven taakse tulee.Alkuperäinen kirjoittaja heh:onpa lapsellista kuvitella, ettei kukaan toivoisi kyläpaikassa mitään suuhunsa?Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Jos tarjoilua tulet kärkkymään, niin ei mitään. Jos oikeasti joku ystävä tulisi käymään, niin kahvia ja pullaa löytyisi. Siisteystaso on ihan perus "vietämme vapaa-aikaa perheen kesken" -luokkaa.
onhan se tullut jo kaikille selväksi, ettet viitsi siivota. avauksesi siitä, kun haukut anoppisi, joka ilkesi tulla teille, kun on sotkua. onko arka paikka siivottomuutesi?Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:No mun mielestä toi oli aika epäystävällinen tapa ilmoittaa olevansa tulossa kylään. Yleensä mun tuttavapiirissäni on tapana tulla tapaamaan ihmisiä, ei tsekkaamaan siisteystasoa tai tarjoilun laatua.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eksä tajunnut, että kyse on siitä, kuka oven taakse tulee.Alkuperäinen kirjoittaja heh:onpa lapsellista kuvitella, ettei kukaan toivoisi kyläpaikassa mitään suuhunsa?Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Jos tarjoilua tulet kärkkymään, niin ei mitään. Jos oikeasti joku ystävä tulisi käymään, niin kahvia ja pullaa löytyisi. Siisteystaso on ihan perus "vietämme vapaa-aikaa perheen kesken" -luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Meillä on harvinaisen siistiä nyt, ja pannukakkua olisi tarjolla. Ajattelin leipoa leipääkin, mutta sitä joutuisit hetken odottamaan.
Kahvia ja teetä löytyy aina kulkijalle, avattu punaviinipullokin on sydämensä terveydestä huolehtivalle vieraalle. =)