Olen tänään onnellinen koska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koi-isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koi-isä

Vieras
(kieltäydyn vastaamasta ärsytysketjuun :)

Olen onnellinen tänään koska lapset kömpivät aamulla meidän sänkyyn ja kutittelivat ja hihittelivät...

olen myös onnellinen ettei tarvitse laittaa lounasta kun on eilisestä vielä kastiketta, ja että tällä hetkellä lapset leikkii tyytyväisesti keskenään.

Ja että meidän perheen tulot nousee parilla sataa kuussa :)

mä taas onnellinen että sain tänää käteen uuden kevyemmän lastan ettei tarvi pitää kipsilastaa enää :)
onnellinen myös siitä ettei ulkona sada :)
eikä neitokainen oo kiukutellu tänää olleskaan :)

Minulla on vapaapäivä.
Heräsin juniorin kanssa nenät vastakkain ja hän oli oikea pikku aurinko :D .
Näen tänään myös esikoiseni, joka viikot kaupungissa.
Koira ei ole tehnyt tänään vielä yhtään ripulia.

meillä tänään aikataulut olleet mitä sattuu, kun eskarissa oli retkipäivä ja kerhoajat muuttuivat... etukäteen stressasin edestakaisin ajelua ja ruokien ja unien sovittelua, mutta kaikki menikin ihan nappiin! jokainen on nukkunut ja syönyt ja kaiki ovat tyytyväisiä! taidan palkita itseni kahvikupilla.

onnellinen siittä että panadol hot auttoi kurkkukipuun
onnellinen siittä että neitin viimeyö oli pitkästä aikaa ehjä ja mieki sain kunnolla nukkua
onnellinen siittä että on onnellinen olo :D

Poika nukahti just ilman hirveetä taistelua, on niin utelias luonteeltaan.
Äijälläkin on vapaapäivä ja kelalla käymään lähtiessään se keitti mulle ensin valmiiksi pannullisen kahvia ja lähti sitten, käy samalla varaa meille uuden pyykinpesukoneen. Ja mä saan taas tänään laatuaikaa illalla kun poika menee nukkumaan ;) Ja eilen huomasin, että mahdun jo kaikkiin ihaniin vanhoihin vaatteisiini synnytyksen jälkeen :laugh: Mulla on farkut jalassa, mahtavaa!

Ilmoitin lapset ja naapurin lapset parin päivän viikonloppuleirille harrastamaan musiikkia ja sanataidetta. Laadukasta ohjausta, turvallinen ympäristö, kivat kaverit, edukas leirihinta; mitä muuta voi äiti lapsilleen ja naapurin lapsille toivoa?

Lisäksi olen onnellinen kantoliinasta. Vauva ei nuhaltaan nuku kunnolla tänäänkään muualla kuin siinä. Isojen poikien kanssa ei tällaista helpotusta ollut.

Piika-äiti

hei, minäkin olen onnellinen ettei koira ole tehnyt yhtään ripulia tänään.

Ei sillä että meillä edes olisi koiraa, mutta minusta on älyttömän hienoa ettei meillä ole koiranripulia :)

olen onnellinen että sain hetken rauhaa ja mies otti pojan mukaan töihin..
olen onnellinen siitä että minulla on perhe,katto pään päällä ja sapuskaakin aina silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
olen onnellinen että sain hetken rauhaa ja mies otti pojan mukaan töihin..
olen onnellinen siitä että minulla on perhe,katto pään päällä ja sapuskaakin aina silloin tällöin.

aina silloin tällöin :D

Olen onnellinen tänään siitä, kun kävin parturissa, ja parturi osasi leikata hiukseni juuri oikein, vaikken osannut mitään ohjeita antaa, ja ekaa kertaa elämässäni mulla on itseni näköinen tukka. Lisäksi löysin kirpparilta muovikassillisen kivoja vaatteita itselleni, euron kappale. Ja lisätään vielä, että illalla on sähly. Harvinaisen kiva päivä.

Olen onnellinen, koska saan taas tänään kontata kuopuksen levittämien tavaroiden vanaa myöten siistimässä ja kiikuttaa poikaa partioon ja tyttöä jumppaan ja komentaa,että ei saa riehua ym. eli olen onnellinen, kun lapsilla kaikki paikat toimii ja liikkuu.

Mä olen ylipäätään pitkästä aikaa oikeasti onnellinen. :) Olen pitkään ollut masentunut, raskaus väsytti ja stressiä on riittänyt niin miehen kun lastenkin kanssa.
Nyt mulla on muutaman päivän ikänen nyytti rinnalla tuhisemassa, suuri maha ei enää ahdista, miehen kanssa menee hyvin... Eilen olin tytön ja vauvan kanssa ulkona, vaahteroissa näkyy jo puna-kelta-oranssia syksyä, aurinko paistoi ja tuoksui syksylle, tyttö nautti ulkoilusta, kuten itsekin. Ja mä osaan nauttia taas elämän pienistä iloista, kuten noista vaahteroista. Mä rakastan elämää ja syksyä, taas, kahden vuoden harmauden jälkeen. <3

Yhteistyössä