olen sitten rakastunut......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
minulla oli suhde 7v sitten. silloin vannoimme rakkauttamme mutta olin raskaana.....

no nyt sitten mies otti yhteyttä, ja kovasti vielä rakastan miestä. en tiedä haluaako hän edes minua.

vietimme iki muistoisen yön.....

mutta mietin että miten kerron miehelleni... rakensimme juuri, lainaa on yli 200t... 4 lasta..... autolainat.....

mieheni mielestä olemme onnellisempia kuin koskaan.......

minä en ole.....

ollaan oltu mieheni kanssa 20v yhdessä pian...

en todellakaan tiedä mitä tehdä..........

luulen vähän että se on mielikuva jota rakastat..jos et ole tyytyväinen miehesi kanssa niin luulottelet itsellesi kuinka upea ja ihana tämä toinen olisi..ja olet nyt pettänyt miestäsi?miksi tämä mies otti yhteyttä,arvaisin että hänellä oli suhde päättynyt ja päätti sitten etsiä korviketta...

Miksi olet ollut miehesi kanssa 20 v, rakentanut kodin, perustanut perheen? Kai häntäkin rakastit alussa samoin, silloin ensihuumassa. Arki tulee eteen aina, joka suhteessa. Niin siinä kävisi tämän ihastuksesikin kanssa, usko pois. Kannattaako kaikki vakaa ja turvallinen ja hyvä heittää pois vain siksi, että rakastuu rakastumisen tunteeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi olet ollut miehesi kanssa 20 v, rakentanut kodin, perustanut perheen? Kai häntäkin rakastit alussa samoin, silloin ensihuumassa. Arki tulee eteen aina, joka suhteessa. Niin siinä kävisi tämän ihastuksesikin kanssa, usko pois. Kannattaako kaikki vakaa ja turvallinen ja hyvä heittää pois vain siksi, että rakastuu rakastumisen tunteeseen?

enpä juuri, pidän kyllä miehestäni.
mutta olen jäänyt vain hänen pyynnöstään. olen koettanut 12v aikana lähteä tuhansia kertoja, ja aina jäänyt.

olen saanut ensin haukut, suku on saanut haukut. lapset on saaneet kuulla tappelut ja sen kun äiti haluaa lähteä... sitten tulee lupaus paremmasta. ja olen jäänyt. sama virsi aina.

sitten 7v sitten tuli tämä mies... mikä vei jalat altani, mutta kun en häntä saanutkaan, jäin.

ajattelin että jos hän minua rakastaa, hän tulee minut hakemaan. ja jaksan odottaa..........

Yhteistyössä