Olen selvitellyt eroa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No sit sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa.

Joko luovut erohaaveista ja jatkat elämääsi turhasta (eli asioista joihin ei voi vaikuttaa) valittamatta tai alat etsiäduunia tai koulutusta mihin haet ja alat tehdä sit vaikkei terveys sallisikaan.

Harvempi meistä on duunissa joka ei tuntuisi joka päivä raskaalta tai jopa paskalta ja sattuisi fyysisesti tai aiheuttaisi stressiä ja mielenterveysongelmia.
Minä olen hakenut muuta työtä, mutta en mitään saa ja opiskelemaan en enää pääse, kun opinnot ei ole oppimisvaikeuksien takia sujuneet ja fyysisen vammani takia en ole päässyt esim. Lähihoitaja, perhepäivähoitaja, hoitoapulainen, kokki tms koulutukseen. Kyllä tässä on vuosien aikana tullut yritettyä, että saisi tilannetta parannettua.
 
Minä olen hakenut muuta työtä, mutta en mitään saa ja opiskelemaan en enää pääse, kun opinnot ei ole oppimisvaikeuksien takia sujuneet ja fyysisen vammani takia en ole päässyt esim. Lähihoitaja, perhepäivähoitaja, hoitoapulainen, kokki tms koulutukseen. Kyllä tässä on vuosien aikana tullut yritettyä, että saisi tilannetta parannettua.

Miksi sä muuten haluat erota?
 

Yhteistyössä