Olen saanut ihmetteleviä kysymyksiä

laittamistani kaveripyynnöistä, että miksi?

Kyselin alkuviikosta että onko täällä listaa mustista nikeistä ja päivitettyä ei ole. Ajattelin sitten kokeilla, että kuinka monta saan kerättyä kaveriksi.

Laitan siis jokaiselle mustalle jonka huomaan kaveripyynnön ja koetan saada meidät listattua ihan uteliaisuuttani.

Jos siis sinulle ei ole pyyntöä tullut, voit halutessasi laittaa pyynnön minulle niin lista taas jatkuu.

Täysin hullu idea, tiedän.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29539149:
Minä olen saanut koko palstailun aikana kaksi kaveripyyntöä, molemmat ihan äsken (toinen aloittajalta). En ole ihmetellyt vaan klikannut suoraan, että hyväksy... Oonko mä liian helppo?
Ajattele mulle ei ole tullut yhtään kaveripyyntöä :| Jos joku laittaa pyynnön niin se on kyllä pullakahvin paikka :D
 
[QUOTE="huoh";29540926]Ei varmasti mene kauaa niin alkaa tulla jotain pyramidi/monitasomarkkinointiin perustuvia "tarjouksia" inboxiin.[/QUOTE]Levittääkö täällä joku sellaisia? Täytyypä seurata ja poistaa sellaisen saastan levittäjät sitten heti listalta.
 
virvatuli
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29539149:
Minä olen saanut koko palstailun aikana kaksi kaveripyyntöä, molemmat ihan äsken (toinen aloittajalta). En ole ihmetellyt vaan klikannut suoraan, että hyväksy... Oonko mä liian helppo?
No olin kyllä minäkin helppo. Yhtään kaveripyyntöä ole tullut aiemmin, nyt tuli aloittajalta ja hyväksyin sen kummempia miettimättä. :)
 

Yhteistyössä