Olen saanut ihmetteleviä kysymyksiä

[QUOTE="harmaana";29542716]Mulle et ole laittanut kaveripyyntöä. Olen siis näkymätön täällä. :([/QUOTE]Mainitsen aikaisemmassa viestissäni ylempänä, että minua voi pyytää itsekin jos minä en huomaa sitä tehdä.
 
"Keh"
laittamistani kaveripyynnöistä, että miksi?

Kyselin alkuviikosta että onko täällä listaa mustista nikeistä ja päivitettyä ei ole. Ajattelin sitten kokeilla, että kuinka monta saan kerättyä kaveriksi.

Laitan siis jokaiselle mustalle jonka huomaan kaveripyynnön ja koetan saada meidät listattua ihan uteliaisuuttani.

Jos siis sinulle ei ole pyyntöä tullut, voit halutessasi laittaa pyynnön minulle niin lista taas jatkuu.

Täysin hullu idea, tiedän.
Ihan uteliaisuuttani kyselen (kun en musta ole), että jos kokoat listaa täällä olevista mustista, niin mihin sä noita kaveripyyntöjä tarvitset? Etkö voi vain listata näkemäsi mustat nimimerkit?? Vai mikä tuon listan tarkoitus oikein on?

Jos oisin musta, niin en kyllä taatusti tuolla perusteella hyväksyis kaveripyyntöä...
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
[QUOTE="Keh";29544220]Ihan uteliaisuuttani kyselen (kun en musta ole), että jos kokoat listaa täällä olevista mustista, niin mihin sä noita kaveripyyntöjä tarvitset? Etkö voi vain listata näkemäsi mustat nimimerkit?? Vai mikä tuon listan tarkoitus oikein on?

Jos oisin musta, niin en kyllä taatusti tuolla perusteella hyväksyis kaveripyyntöä...[/QUOTE]Homma hoituu helpointen näin. Ei tarvitse kirjoittaa mitään. Laiska kun olen ajattelin että helpoimmalla pääsee.

Onneksi hyväksyminen on täysin jokaisen oma-asia ja täysin vapaaehtoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29543066:
Nyt minua vaan mietityttää mitä näiden kavereiden kanssa kuuluu tehdä...?
ei vissiin yhtään mitään. tai en ole koskaan mitään toimintaa huomannu. tosin nuo mun profiilissa olevat kaverit taitaa olla kavereita sen takia etten olisi ilkeä ja vittumainen, kun kerran kavereita ollaan.

monikohan nyt poistaa itsensä mun listalta :D
 
Mie oon joskus meinannu pyytää sua kaveriksi, mutta se ois v*******a niin en oo kehannu sitten =)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29546237:
ei vissiin yhtään mitään. tai en ole koskaan mitään toimintaa huomannu. tosin nuo mun profiilissa olevat kaverit taitaa olla kavereita sen takia etten olisi ilkeä ja vittumainen, kun kerran kavereita ollaan.

monikohan nyt poistaa itsensä mun listalta :D
 

Yhteistyössä