olen ruma ja lihava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittävä

Vieras
4 kuukautta synnytyksestä, paino on juminu paikallaan kuukauden, kuntoilen niin paljon ku jaksan mutta pikku vauvan äitinä oleminen väsyttää. Vatsalihas liikkeitä olen tehny melkein joka päivä kuukauden ajan mutta tossa se vaan roikkuu,en jaksa enää tehdä niitä ku ei näköjään vaikuta. Itsetuntoni on aivan nollassa ja tuntuu etten jaksa kohta koko elämää. Tuntuu pahalta ja haluaisin oman itseni takaisin.

Niiin tuttua, synnytyksestä 8kk enkä vieläkään hyväksy itteeni.. Raskaus ja synnytys jätti omat jälkensä ja imetys teki rinnoista...hmm.. no ne vähätkin rinnat mitkä omistin niin katos. Mutta tilalle sain ihanan pojan ja oon siitä onnellinen.

Itse sain sairauden ja lääkkeiden myötä elämäni ensimmäisen kerran ylipainoa näin yli kolmekymppisenä, noin 15 kg puolessa vuodessa! Ja koska kyse elinikäisestä taudista ja lääkityksestä, ei toivoa laihtumisesta...Mutta vaikka tunnen itseni ajoittain aivan kaameaksi (ennen olin laiha ja mukavan vartalon omaava), olen oppinut elämään tämän uuden minäni kanssa. Otan täyden ilon irti niistä hetkistä, jolloin näytän mielestäni kauniilta, ja peilaan itseäni häpeilemättä silloin (esim. kun tukka on hyvin, tai jotkut vaattet istuu imartelevasti tai jokin sopiva valaistus näyttää vain parhaimmat piirteeni). Näin saan boostia itsetunnolleni ja jaksan katsoa ja hyväksyä itseni silloinkin, kun peilistä yllättäen kurkkiikin joku lemmenkahvainen möhömaha :)

Mä en tiedä lohduttaako yhtään, mutta sä et todellakaan ole ainoa :hug: . Meillä on mieskin on ihan kyllästynyt kun mä ryven itsesäälissä ja inhossa. Mä oon vielä lisäks ihan hemmetin mustasukkainenkin kun tuntuu että kaikki maailman naiset on viehättäviä sekä miehen silmissä että todellisuudessakin.

Ja mä muuten en voi tehdä edes vatsalihaksia kun ei oo vieläkään sisuskalut kunnossa synnytyksen jäljiltä :| .

Koita kestää, kyllä tää takuulla ohi menee, niin sulla kuin mullakin :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en tiedä lohduttaako yhtään, mutta sä et todellakaan ole ainoa :hug: . Meillä on mieskin on ihan kyllästynyt kun mä ryven itsesäälissä ja inhossa. >>>> Mä oon vielä lisäks ihan hemmetin mustasukkainenkin kun tuntuu että kaikki maailman naiset on viehättäviä sekä miehen silmissä että todellisuudessakin. >>>>

Ja mä muuten en voi tehdä edes vatsalihaksia kun ei oo vieläkään sisuskalut kunnossa synnytyksen jäljiltä :| .

Koita kestää, kyllä tää takuulla ohi menee, niin sulla kuin mullakin :hug: :hug:

Tuo mustasukkasuus kohta on taas ihan kun miun suusta..... Mut pakko kai sitä on joskus oppii sietämään itteensä jos haluu järissään pysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
Täällä kans yks ruma ja läski, mun kroppa ei enää palaudu usean lapsen jäljiltä :(
Pakko vaan oppia elämään sen kanssa.

Tälle täysi peesi! Minä tiedän että suurin syy löytyy tästä, joka tässä tekstiä näpyttelee. Onnellisesti jälleen raskaana ja meinasin pyllylleni lentää, kun näin viime viikolla neuvolassa puntarin lukemat... Jösses! Yritän nyt tämän viimeisen raskauteni aikana pysytellä terveellisessä ruokavaliossa, ettei paino enää tästä nouse. Ei saa nousta!

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en tiedä lohduttaako yhtään, mutta sä et todellakaan ole ainoa :hug: . Meillä on mieskin on ihan kyllästynyt kun mä ryven itsesäälissä ja inhossa. Mä oon vielä lisäks ihan hemmetin mustasukkainenkin kun tuntuu että kaikki maailman naiset on viehättäviä sekä miehen silmissä että todellisuudessakin.

kiitos

Uusimmat

Yhteistyössä