A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kinse:tiistaina sain piikin. oireena ollut päänsärkyä, lievää flunssaisuutta ja pistokohta on kipeä. panadolilla selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Täällä Helsingissä alkoi tänään rokotukset raskaana oleville.
Katson rokotuksen olevan pienempi paha kuin se, että oikeasti saisin sikainfluenssan, jonka seurauksena voisin jopa kuolla. Kuolemanriskin pelossa otin tuon rokotteen. entäs muut, mikä sai teidät ottamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ?=?:mul olis huomen aika.. mut en tiedä voinks mä ottaa rokotteen jos oon jo valmiiks flunssanen?? siis yskä ja kurkkukipu.. ei ainakaan viel o muita oireita.. toissapäivänä alkoi tää tauti...nii ja rv 29
Alkuperäinen kirjoittaja jgikl:Toivottavasti vauvoillenne ei tule rokotteesta mitään. Jossain päin maailmaa tästä rokotteesta on aiheutunut halvausta ja sokeutta.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Alkuperäinen kirjoittaja jgikl:Toivottavasti vauvoillenne ei tule rokotteesta mitään. Jossain päin maailmaa tästä rokotteesta on aiheutunut halvausta ja sokeutta.....![]()
oliskohan tahan linkkia? Ilman patevaa lahdetta en tulisi tahan ketjuun peloittelemaan raskaana olevia naisia ja syyllistamaan heita heidan valinnoistaan!
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Alkuperäinen kirjoittaja jgikl:Toivottavasti vauvoillenne ei tule rokotteesta mitään. Jossain päin maailmaa tästä rokotteesta on aiheutunut halvausta ja sokeutta.....![]()
oliskohan tahan linkkia? Ilman patevaa lahdetta en tulisi tahan ketjuun peloittelemaan raskaana olevia naisia ja syyllistamaan heita heidan valinnoistaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?=?:mul olis huomen aika.. mut en tiedä voinks mä ottaa rokotteen jos oon jo valmiiks flunssanen?? siis yskä ja kurkkukipu.. ei ainakaan viel o muita oireita.. toissapäivänä alkoi tää tauti...nii ja rv 29
Soita ja kysy. Multa kysyttiin, että eihän ole flunssan oireita. Ei ollu.
Tietääkseni rokotusta ei voi ottaa, jos on oireita. En tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja jghkuö:Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Alkuperäinen kirjoittaja jgikl:Toivottavasti vauvoillenne ei tule rokotteesta mitään. Jossain päin maailmaa tästä rokotteesta on aiheutunut halvausta ja sokeutta.....![]()
En osaa sanoa onko linkkiä, eilen oli ainakin radiossa kerrottu, kahdelta eri henkilöltä kuulin..