Muita hierojia raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen (urheilu)hieroja, mutta teen hierontoja vain osa-aikaisesti välillä iltaisin. Nyt rv 28+2 ja viel on jotenkin jaksanut, mutta oon huomannut että en ole enää parhaimmillani. Luulen, että lopetan ne hommat tuossa rv 30 paikkeilla. Teetkö kokopäiväisesti? Miten olet itse jaksanut?

Mä olen kanssa urheiluhieroja. Teen kokopäiväisesti omalla vastaanotolla ja sitten matkapöydän kanssa työpaikoilla. On ruvennut olemaan raskasta, varsinkin sillä matkapöydällä. Olen suunnitellut vähentäväni töitä pikkuhiljaa, olen nyt 22+ jotain.
Voimia ei ole kyllä enää samalla tavalla ja tuo kasvava vatsa pistää tekemään töitä huonoissa asennoissa..

vatsallaan voi olla mun mielestä niin kauan kun siltä tuntuu. Mä en kyllä enää pystyisi, varsinkaan kovemmalla alustalla. Monella hierojalla on semmoinen pöytä, jossa voi asiakas istuen olla. Tai hieronnassa voi olla myös kyljellään maaten.

Mä olen hieronut raskaana olevat yleensä niin, että he istuvat pöydän reunaan nojaten (säädän pöydän korkeuden sitten sopivaksi, niin että on rento olla) tai juuri kyljeltään. Tällä hetkellä on tosin vain matkapöytä, että sillä on ehkä vähän vaikeampi hieroa raskaana olevia kun ei saa säädettyä korkeutta. Mutta raskaana olevia voi siis hieroa ihan loppumetreillekin asti:)

Sonja: Mä itse ainakin ehkä jättäisin vähemmälle nuo matkapöydällä tehtävät hieronnat. Automaattipöydällä saa ainakin omaa ergonomiaa vähän paremmaksi ja säästää itseään.

Yhteistyössä