Olen raskaana ja häät tulossa... Mitä päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häitten aikaan rv.33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häitten aikaan rv.33

Vieras
Kutsu tipahti postiluukusta. Häitten aikaan rv.33. Osaisiko joku vinkata mistä löytyisi kivoja mekkoja häihin? Ei tartte olla nimen omaan äitiysmekkoja mutta semmosia joihin maha sopisi...
Vierastan näitä telttamallisia kaapuja joihin pitäs piiloutua, semmonen ei vaan pue mua millään :D

vartalonmyötänen, ei kuitenkaan semmonen et näyttäs et oon sulloutunu makkarankuoreen :D
Mä oon melko lyhyt niin löysät tunikat ei näytä mun päällä hyvältä :(

Mutta älä vaan missään nimessä laita tunikaa ja legginssejä, ei ole häiden arvolle sopivaa. Käy paremminkin pihajuhliin naapurin kanssa.

Itsellä myös häihin meno ja silloin rv 24. Ajattelin laittaa h&m:n äitiysmekon, jonka olen tilannut. Sillä vaan meni toimitus heinäkuun alkuun, että niitä ei välttämättä saa enää...?

[QUOTE="veera";23795259]Huuto.netistä :) saat alle kolmen kympin jollet halua ostaa liikkeestä yli 70e mekkoa[/QUOTE]

mut siellä ei näin äkkiä vilkastuna ollu ku just noita telttoja :D Pitää kattoa ajan kanssa vielä tarkemmin...

Toinen vaihtoehto tieten olis hame ja joku yläosa, onko liian arkinen?

[QUOTE="sia";23795274]Mutta älä vaan missään nimessä laita tunikaa ja legginssejä, ei ole häiden arvolle sopivaa. Käy paremminkin pihajuhliin naapurin kanssa.

Itsellä myös häihin meno ja silloin rv 24. Ajattelin laittaa h&m:n äitiysmekon, jonka olen tilannut. Sillä vaan meni toimitus heinäkuun alkuun, että niitä ei välttämättä saa enää...?[/QUOTE]

Ei tulis mieleenkään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini-82;23795499:
Minä myös pähkäilen jo nyt mitä päällä kesähäihin...olen silloin rv 36...

Mulla oli esikoista oottaessa valtava maha ja nyt maha isompi ku mitä sillon 6vko myöhemmillä viikoilla... Että saa nähä menenkö jätesäkissä :D

mäkin pähkäilen vaatetusta , tiedossa on ristiäiset jossa olen sylikummina suuren kumpuni kanssa :/

ennen noita häitä pienemmät häät (maistraatti vihkiminen) edessä varmaanki ens kuussa... Ja sitten samassa kuussa myös kummipojan ristiäiset :) Niihin onneksi helpompi löytää vaatetta vielä kun maha ei ole vielä niin valtava ja ei tartte olla niin juhlava

Alkuperäinen kirjoittaja Häitten aikaan rv.33;23795602:
ennen noita häitä pienemmät häät (maistraatti vihkiminen) edessä varmaanki ens kuussa... Ja sitten samassa kuussa myös kummipojan ristiäiset :) Niihin onneksi helpompi löytää vaatetta vielä kun maha ei ole vielä niin valtava ja ei tartte olla niin juhlava

Tuohon juhlavuuden tarpeellisuuteen halusin kommentoida. Meillä oli pienet häät, vain perheet ja isovanhemmat, n.20 henkeä. Meiltä sitten kysyttiin ennen häitä, että tarviiko olla ihan juhlavaatteet, kun on noin pienet häät. Ssnottiin heille, että kyllä ne on ihan oikeat häät kuitenkin. Kyllä se sitten vähän loukkasi, kun miehen sisko tuli farkuissa ja trikooneuleessa paikalle. Itsellä kuitenkin ihan teetetty valkoinen morsiuspuku ja miehellä frakki. Että ei se vieraiden määrä, vaan se tilaisuus itsessään. Kyllä hautajaisiinkin pannaan aina asianmukaiset vaatteet, vaikka olisi vain ns. sisäpiiri kutsuttu...