Olen rakastunut naimisissa olevaan mieheen

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Enkä tunne omantunnon pistoksia. En yhtäkään.
Tiedän, että tämä on jotain muuta kuin pelkkää seksuaalista kemiaa. Me ollaan sielunkumppaneita, ja tiedän että me päädytään yhteen. Mä tiedän, että se mies on rakastunut muhun, ei yhtään vähempää.
Lapsia ei kuvioissa ole. Joskus rakkaus vain tulee ja yllättää.
Niinkuin nyt. Ja mä tiedän, että juuri tätä miestä mä olen odottanut koko elämäni.
Elämä opettaa.
 
nottikanvas
[QUOTE="harmaa";22904731 begin_of_the_skype_highlighting**************22904731******end_of_the_skype_highlighting]Ei mun tartte tehdä erityisemmin mitään muuta kuin vain olla ;) Rakkaus on jo syttynyt, syttyi ensi katseesta ennenkuin tiedettiin toisistamme yhtään mitään.[/QUOTE]

voi luoja... :LOL:
Sä oot varmaankin samaa ikäluokkaa kuin mun ex-mieheni uuden elämänsä naisen kanssa :LOL:


:headwall:
 
heh heh
[QUOTE="harmaa";22904731]Ei mun tartte tehdä erityisemmin mitään muuta kuin vain olla ;) Rakkaus on jo syttynyt, syttyi ensi katseesta ennenkuin tiedettiin toisistamme yhtään mitään.[/QUOTE]

Taidat olla just lukenut jotakin teinilehtien imeliä novelleja:) Pahoittelut jo etukäteen puolestasi, sillä mies joka pettää puolisoaan, tekee sen luultavasti myös sinulle.
 
noottikanvas
[QUOTE="harmaa";22904768 begin_of_the_skype_highlighting**************22904768******end_of_the_skype_highlighting]No eipä tätä ole jatkunut vuosikausia. Ero on tekeillä.. :)[/QUOTE]

sanoko se mies sulle että ero on tekeillä? :LOL:
Mikseivät sitten ole jo asumuserossa?
tiedäthän mitä miehen "ero jo tekeillä" tarkoittaa.
 
"harmaa"
Ooh. Onpa täällä monta epävarmaa mammelia, jotka pelkää miehensä ja liittonsa puolesta :heart:
Eipä pelkoa, en oo teidän sohvaperunoitanne viemässä.
Elämä ei aina ole mustavalkoista, ennemmin tai myöhemmin tekin sen tulette oppimaan.
 
varo
[QUOTE="harmaa";22904707]Enkä tunne omantunnon pistoksia. En yhtäkään.
Tiedän, että tämä on jotain muuta kuin pelkkää seksuaalista kemiaa. Me ollaan sielunkumppaneita, ja tiedän että me päädytään yhteen. Mä tiedän, että se mies on rakastunut muhun, ei yhtään vähempää.
Lapsia ei kuvioissa ole. Joskus rakkaus vain tulee ja yllättää.
Niinkuin nyt. Ja mä tiedän, että juuri tätä miestä mä olen odottanut koko elämäni.
Elämä opettaa.[/QUOTE]

Näin on moni luullut. Älä odota liikoja, arki tämän miehen kanssa voi olla jotain aivan muuta kuin mitä nyt kuvittelet.
 
"Vieras"
sanoko se mies sulle että ero on tekeillä? :LOL:
Mikseivät sitten ole jo asumuserossa?
tiedäthän mitä miehen "ero jo tekeillä" tarkoittaa.
Ja että ero on usein tekeillä hyvin pitkään...:D
Tuu sit vasta hehkuttaa kun se ei ole naimisissa enää tai on, mutta sun kanssa. Tai vastaavasti valittaa sydänsuruja kun se ei eronnutkaan vuosien odottelun jälkeen.
 
"hmm"
mä en taitais luottaa siihen mieheen ... onhan siinä riskinsä, jos jättää sun takia vaimonsa... joku kaunis päivä sulle voi käydä samalla lailla ja varmasti käykin .. jos mies on sitä tyyppiä et pettää.... hmm
 
"vierailia"
Voi helvetti,taas yks tuollanen naikkonen,oot tainu kahlata läpi jo kaikki sinkut kun et enää kelpaa vapaille.Ha tuskimpa mies on suhun rakastunu,käyttää vaan helppoa pillua.Jos sattus vaikka eroamaankin vaimostaan sun takia,niin kohta panee sun lisäks muuta naikkosta.
 
voi voi
[QUOTE="harmaa";22904792]Ooh. Onpa täällä monta epävarmaa mammelia, jotka pelkää miehensä ja liittonsa puolesta :heart:
Eipä pelkoa, en oo teidän sohvaperunoitanne viemässä.
Elämä ei aina ole mustavalkoista, ennemmin tai myöhemmin tekin sen tulette oppimaan.[/QUOTE]

Vai sohvaperunoita:) Minun mieheni on vallan muuta! Ikävä tuottaa pettymys sinulle.. Ihana atleettinen ammatikseen jääkiekkoa pelaava, että siinä se sun sohvaperuna. Ja voit kuule ihan milloin vain yrittää kokeilla, ei tipu sinulle;)
 
"hohhoijaa"
Kaikkea ei voi saada! vaikka tuntuu et olis sielunkumppani niin mistäs tiedät jos seuraava samanlainen tulee seuraavan nurkan takaa jne. sama uudestaan.. erot ja muut.

tää aloitus on niin klisee..
... rakastuin amerikkalaiseen mieheen..
.......rakastuin homomieheen..
..........rakastuin työkaveriin yms yms.
 
voi voi
Säälin tätä tulevaa miestäsi. Itse olen juuri seurannut vierestä juuri kys.laista touhua ja mies tajusi aika äkkiä tehneen ison virheen. No, nyt se hairahdus paksuna ja rukoilee että entinen vaimo ottaisi takaisin ja selvittäisivät koko sotkun. Vaan eipä taida ottaa:)
 

Yhteistyössä