Olen rakastunut, mutta miehestä ei kuulu mitään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No mehän ollaan melkein saman ikäisiä. Mua taas ärsyttää, kun vanhemmat lähettelee jotain multimediaviestejä eikä sit pistä WA kautta...
Mä vihaan ääniviestejä. Kun vastatessa pitäisi muistaa kaikki mitä toinen on jaaritellut. Mä oon kavereille sanonutkin että mulle on turha laittaa ääniviestejä koska mä en niihin vastaa, en välttämättä muista edes kuunnella sitten kun tilaisuus olisi. Ja kun toisten viesteistä ei saa selkoa niin mä tuskastun.
 
  • Vau!
Reactions: KalaMies
vierailija
Mä vihaan ääniviestejä. Kun vastatessa pitäisi muistaa kaikki mitä toinen on jaaritellut. Mä oon kavereille sanonutkin että mulle on turha laittaa ääniviestejä koska mä en niihin vastaa, en välttämättä muista edes kuunnella sitten kun tilaisuus olisi. Ja kun toisten viesteistä ei saa selkoa niin mä tuskastun.
Mä juttelen ääni viestein tyttöni kaa. Ei tuu muiden kaa niin juteltuu
 
No kuullostaa vaan oudolle et sanoo et ikävöi hirveesti ja sit ei kuulu mitään. Voi olla pelimieskin kysees joka lirkuttelee ihania sanoi?.
No mut jos on sen sanonut niin miksi pitäisi viestein vielä pommitella?
Mä en näe tuossa mitään outoa, sit jos hän ei vastaisi viesteihin jossain vaiheessa niin olisi outoa mutta en mä rupeisi pelimieheksi leimaamaan vielä.
 
vierailija
No mut jos on sen sanonut niin miksi pitäisi viestein vielä pommitella?
Mä en näe tuossa mitään outoa, sit jos hän ei vastaisi viesteihin jossain vaiheessa niin olisi outoa mutta en mä rupeisi pelimieheksi leimaamaan vielä.
No aloittaja laittoi et ovat aina viestitelleet. Tota pelimies juttui spekuloin samalla tavalla kuin sä et sillä on kiirettä?.
 
No aloittaja laittoi et ovat aina viestitelleet. Tota pelimies juttui spekuloin samalla tavalla kuin sä et sillä on kiirettä?.
Niin sanoi, mut tuosta sai sen käsityksen ettei ap itse ole laittanut nyt myöskään viestiä, vaikka ei kai se tarvitse olla oletus että mies ekana laittaa vaikka näin olisikin ennen tehnyt.... Ehkä mies toivoisi että ap myös muistaisi häntä välillä ensimmäisenä?

Eikä tietenkään sulje pelimieskorttia pois, ainahan on mahdollisuus että on illan viettänyt toisessa kainalossa.
Yritän itse aina keksiä ensin ne neutraalit vaihtoehdot:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä juttelen ääni viestein tyttöni kaa. Ei tuu muiden kaa niin juteltuu
Mun tyttö laittaa kans ääniviestejä, ne tietenkin kuuntelen ja ne on herttaisia vaikkakin vielä vaatii harjoitusta, hällä jää monesti ekat ja vikat sanat vajavaisiksi, jolloin saa arpoa että kenellehän kaverille nyt on menossa yms.
ja sit saattaa väliin laittaa kirjotettuja viestejä ja taas ääniviestiä. Hän on siis 8v. nyt. Mä vastaan aina kirjoittaen.
 
vierailija
Niin sanoi, mut tuosta sai sen käsityksen ettei ap itse ole laittanut nyt myöskään viestiä, vaikka ei kai se tarvitse olla oletus että mies ekana laittaa vaikka näin olisikin ennen tehnyt.... Ehkä mies toivoisi että ap myös muistaisi häntä välillä ensimmäisenä?

Eikä tietenkään sulje pelimieskorttia pois, ainahan on mahdollisuus että on illan viettänyt toisessa kainalossa.
Yritän itse aina keksiä ensin ne neutraalit vaihtoehdot
Noniin nyt ap pitäisi ilmoittaa laittoiko sille viestii vai ei kun ei ilmottanut sitä?. Joo sä keksit yhden vaihtoehdon ni enhän mä sitä voinnut sitten enää käyttää. Toki mun viesti sitten loi epäilyksiä toiselle. Jos ovat rakastuneet ni turhia varjoi suhteelle. Mä en rehellisesti ajattele et toisen pitää laittaa ekana viestii. Jos on ikävä laitan sitä viestii kyllä. Ilman et ootan toista. No ehkä apn mies sanois et voisitko joskus laittaa viestiä ensimmäisenä jos siitä kiikastaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Mun tyttö laittaa kans ääniviestejä, ne tietenkin kuuntelen ja ne on herttaisia vaikkakin vielä vaatii harjoitusta, hällä jää monesti ekat ja vikat sanat vajavaisiksi, jolloin saa arpoa että kenellehän kaverille nyt on menossa yms.
ja sit saattaa väliin laittaa kirjotettuja viestejä ja taas ääniviestiä. Hän on siis 8v. nyt. Mä vastaan aina kirjoittaen.
Munkin tyttö on 8v
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mun tyttö laittaa kans ääniviestejä, ne tietenkin kuuntelen ja ne on herttaisia vaikkakin vielä vaatii harjoitusta, hällä jää monesti ekat ja vikat sanat vajavaisiksi, jolloin saa arpoa että kenellehän kaverille nyt on menossa yms.
ja sit saattaa väliin laittaa kirjotettuja viestejä ja taas ääniviestiä. Hän on siis 8v. nyt. Mä vastaan aina kirjoittaen.
Lähetän ääniviestin, jos on enemmän asiaa eikä jaksa kirjoittaa romaania. Toki ääniviestiin vastaan ääniviestillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä