Olen puoliksi eläin ;) entäs sä??

Olet 58% eläin.

Sait 58% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja. :xmas:
 
Tehä ny elukoita oletten... :)

(Olet 17% eläin.

Sait 17% pisteistä. Testin tulokset viittaisivat siihen että olisit kastemato suoraan ravintoketjun pohjalta. Muista varoa kalastajia. )
 

Yhteistyössä