Olen puoliksi eläin ;) entäs sä??

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Olet 50% eläin.

Sait 50% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.

http://testeri.ranteetauki.org/testit.php?testi=mikaelaintesti
 
Olet 75% eläin.

Sait 75% pisteistä. Tarkat laskelmat ja salaman nopeat iskut toteuttaa vain tarkkasilmäinen huuhkaja, joka nauttii hyvästä pikkunisäkäsaateriasta. Varo rengastajia.
:whistle: :o B) :xmas: :/
 
Olet 50% eläin.

Sait 50% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.
:laugh:
 
Olet 42% eläin.

Sait 42% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja. :D
 
hih..

Olet 50% eläin.

Sait 50% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.

(oikeesti, jo toinen testi missä tulee jotain jääkiekkoon liittyvää vastaukseks :laugh: )
 
Jahas...
Sait 83% pisteistä. Sinähän olet oikea pikkunatsi! Kannattaa luultavasti lukea wikipediasta lisää tietoa kansallissosialismista.

Olet 63% vihreä, eli aika vihreä. Otappas selvää seuraavasta mielenosotuksesta ja hoitele entistä ehommat kyltit paikan päälle.

100% oikein. Ei paha, ei yhtään paha. Yhdyssanat ovat selvästi hallussa, joten tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Olet 30% joulupukki.

Sait 30% pisteistä. Kassisi eivät taida olla kovin täynnä lahjoja. Yritä harjoitella parikymmentä kieltä lisää ja kokeile tätä testiä uudelleen sen jälkeen.
 
Olet 67% eläin.

Sait 67% pisteistä. Tarkat laskelmat ja salaman nopeat iskut toteuttaa vain tarkkasilmäinen huuhkaja, joka nauttii hyvästä pikkunisäkäsaateriasta. Varo rengastajia.


Olet 69% kapinallinen.

Olet 69% kapinallinen. Sieltä sitä kapinahenkeä löytyy. Toivottavasti se pysyy terveellisellä kannalla eli älä vedä överiksi. Kyllä sinusta ainakin kansanedustaja tulee.

 
Sait 58% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Olet 50% eläin.

Sait 50% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.

http://testeri.ranteetauki.org/testit.php?testi=mikaelaintesti

Tämä myös :wave: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Olet 50% eläin.

Sait 50% pisteistä. Kaikki merkit viittaavat siihen että eläinmaailmassa olisit jääpingviini. Pittsburghista voisi löytyä töitä maskottina. Muista varoa vihaisia lätkäfaneja.
:laugh:

Peesi!
 

Yhteistyössä