I
itseäkin hirvittää
Vieras
Hei! Nyt tuntuu siltä että jotain apua on haettava, kun pelkään sekoavani ihan totaalisesti. Kuukautiset alkamassa lähipäivinä ja h.elvetti on valloillaan, enimmäkseen pääni sisällä... Toki olen järkyttävän turvonnut, hikoilukohtauksia saava, kömpelö, hajamielinen ja finninaamainen, mutta tämä tunnetila on pahin. Itkettää ja raivostuttaa vuorotellen, välillä ihan hyvä olo ja sitten seuraavassa hetkessä kaikki on päin Jotain! En lähde kotoa minnekään, en halua tavata ketään, olen masentunut ja kämppä on kuin pommin jäljiltä, mutta en saa siivotuksi. Kun kuukautiset on lopuillaan, elämä helpottuu taas... mutta jo n. 2 viikkoa ennen kuukautisia sama hullunmylly lähtee käyntiin. En jaksa enää!! Miehen kanssa riidellään yleensä jatkuvasti näihin aikoihin, ja suunnittelen jättäväni hänet. Nyt en ole ihme kyllä häneen purkanut kiukkuani, toisin sanoen en ole loukkaantunut hänen jokaisesta sanastaan.
Meillä on vajaan puolen vuoden ikäinen tyttövauva, ja tuntuu tosi raskaalta jaksaa olla vauvankin kanssa, tai kyllä muuten, mutta mitään kitinää en kestäisi kuulla nyt Yhtään! Tuntuu että menee väkisin hermot ja en yhtään jaksaisi hyssytellä, vaan tekee mieli antaa vauvan kitistä vaan. Olen ihan kamala ja vihaan tätä olotilaa jolle en voi mitään!! Lääkäri määräisi luultavasti jonkin masennuslääkkeen, mutta en haluaisi tuntea jatkuvasti oloani turraksi tms! Onko kukaan saanut apua mistään muusta, kuten luontaislääkkeistä/vitamiineista??
Meillä on vajaan puolen vuoden ikäinen tyttövauva, ja tuntuu tosi raskaalta jaksaa olla vauvankin kanssa, tai kyllä muuten, mutta mitään kitinää en kestäisi kuulla nyt Yhtään! Tuntuu että menee väkisin hermot ja en yhtään jaksaisi hyssytellä, vaan tekee mieli antaa vauvan kitistä vaan. Olen ihan kamala ja vihaan tätä olotilaa jolle en voi mitään!! Lääkäri määräisi luultavasti jonkin masennuslääkkeen, mutta en haluaisi tuntea jatkuvasti oloani turraksi tms! Onko kukaan saanut apua mistään muusta, kuten luontaislääkkeistä/vitamiineista??