olen pahasti sairas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulluks tullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hulluks tullu

Vieras
Tää on kauheeta... Onnellinen avioliitto ja lapset, muta mä oon ihan hirvee.

Voiko tätä sairasta mustasukkaisuutta ja pettämisen pelkoa kukaan ikinä viedä pois?

Joka kerta, kun mies lähtee viihteelle, ja se lähtee todella harvoin, saan kauheen mustasukkaisuus- ja paniikkiikohtauksen ja mikään muu ei pyöri päässä kuin se, ett pelkään, ett se pettää ja löytää paremman. en pysty nukkumaan, en keskittymään mihinkään, kun ajttelen vaan, ett mitä se touhuaa siellä baarissa.

Miski olen tällainen, en haluaisi, mut pelko ottaa musta yliotteen ja saa mut sekoamaan pelosta.

Huono itsetunto kenties. Kasvata sitä. Etsi uusia mielenkiinnon kohteita elämään, harrastus, ihmisten tapaaminen. Onko elämässäsi muuta kuin perheesi? Voi käydä juuri noin jos muua elämä katoaa ympäriltä perheen myötä. Pelkää alitajunnassaan menettävänsä myös perheensä, tavalla tai toisella, vaikka sitten niin että mies löytäisi uuden.

Vai onko ollut aina noin?

mies ei tosin käy "viihteellä", mutta ajatuksia on samansuuntaisia kuin ap:lla.. mutta johtuu ihan itsestäni, koska en ole "tyytyväinen" itseeni ja se heijastuu pelkona siitä, että mieskin haluaisi paremman vaikka ei sellaista ole ilmaissutkaan.. eli omalla kohdallani ihan itsetuntokysymys, jonka kanssa painin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono itsetunto kenties. Kasvata sitä. Etsi uusia mielenkiinnon kohteita elämään, harrastus, ihmisten tapaaminen. Onko elämässäsi muuta kuin perheesi? Voi käydä juuri noin jos muua elämä katoaa ympäriltä perheen myötä. Pelkää alitajunnassaan menettävänsä myös perheensä, tavalla tai toisella, vaikka sitten niin että mies löytäisi uuden.

Vai onko ollut aina noin?

Joo, harrastan aktiivisesti liikuntaa, pidän itsestäni hyvä huolta, käyn töissä, kuntoilen, tapaan ystäviä. Vanhat suhteet, vanhat haavat ja omien vanhempien ihan hirveä avioliitto on varmaan syynä, mutta haluaisin uskoa ja luottaa mut, jos luotan, niin pelkään, ett putoan korkeelta ja kovaa... En anna itselleni mahdollisuutta onneen, en oo koskaan antanut. Ja se alkaa viedä musta voimia. kiduttaa ja väsyttää....