Olen ollut poissa tolaltani jo useamman päivän ajan kun jouduin olemaan alaisen asemassa johtavassa asemassa olevan narsistisen autistin seurassa.

vierailija
Ei ole esimiehestä kokemusta, mutta työkaverista kyllä. Aloitin uudessa duunissa ja kävi ilmi, että tämä autisti oli käynyt somen läpi ja etsinyt minusta tietoa. Aulan vahtimestari kertoi myös, että oli pyytänyt saada valvontakameran videon käyttöönsä koska epäili minun naarmuttaneen autoaan. Jäin sairauslomalle, jolloin tämä vainoaja lähetti esimiehelleni löytämiään "todisteita" siitä, että olin työkykyinen. Minulla kun ei ollut nuhaa eikä jalka poikki. Sanoin pomolle, että ei sitä näe päälle päin, jos on joutunut stalkkerin vainoamaksi ja sen takia menettänyt työkykynsä. Sitten irtisanouduin.
 
vierailija
Ei ole esimiehestä kokemusta, mutta työkaverista kyllä. Aloitin uudessa duunissa ja kävi ilmi, että tämä autisti oli käynyt somen läpi ja etsinyt minusta tietoa. Aulan vahtimestari kertoi myös, että oli pyytänyt saada valvontakameran videon käyttöönsä koska epäili minun naarmuttaneen autoaan. Jäin sairauslomalle, jolloin tämä vainoaja lähetti esimiehelleni löytämiään "todisteita" siitä, että olin työkykyinen. Minulla kun ei ollut nuhaa eikä jalka poikki. Sanoin pomolle, että ei sitä näe päälle päin, jos on joutunut stalkkerin vainoamaksi ja sen takia menettänyt työkykynsä. Sitten irtisanouduin.
Kurja juttu. Jos yhtään sinua lohduttaa, totean, että kuvailemasi tyyppi löytyy tältäkin palstalta monine sivupersoonineen. Ota elämäsi huumorilla.
Toivottavasti löysit tai löydät uuden ja entistä paremman työpaikan.
 
vierailija
Ei ole esimiehestä kokemusta, mutta työkaverista kyllä. Aloitin uudessa duunissa ja kävi ilmi, että tämä autisti oli käynyt somen läpi ja etsinyt minusta tietoa. Aulan vahtimestari kertoi myös, että oli pyytänyt saada valvontakameran videon käyttöönsä koska epäili minun naarmuttaneen autoaan. Jäin sairauslomalle, jolloin tämä vainoaja lähetti esimiehelleni löytämiään "todisteita" siitä, että olin työkykyinen. Minulla kun ei ollut nuhaa eikä jalka poikki. Sanoin pomolle, että ei sitä näe päälle päin, jos on joutunut stalkkerin vainoamaksi ja sen takia menettänyt työkykynsä. Sitten irtisanouduin.
Kiitti ainoasta asiallisesta viestistä ketjussa.

Ymmärrän täysin sinua, toivottavasti löysit paremman työpaikan muualta.

ap
 
vierailija
törkeetä syyttää alepaa tollai
Tuo viesti on minun kirjoittama eli haksahdit turhaan puolustamaan minua.
Luulin, että ketjun aloittaja on joku palstan vakiohäiriköistä.
Pahoitteluni aapeelle. Ehkä Jani Mäkelän teoria huonoista johtajista pitää joissakin yrityksissä paikkansa. Jani itse saisi minkä tahansa firman konkkaan ripeämmin kuin yksikään toinen Suomen surkeimmista johtajista.
 
vierailija
Kurja juttu. Jos yhtään sinua lohduttaa, totean, että kuvailemasi tyyppi löytyy tältäkin palstalta monine sivupersoonineen. Ota elämäsi huumorilla.
Toivottavasti löysit tai löydät uuden ja entistä paremman työpaikan.

törkeetä syyttää alepaa tollai
Tuo viesti on minun kirjoittama eli haksahdit turhaan puolustamaan minua.
Luulin, että ketjun aloittaja on joku palstan vakiohäiriköistä.
Pahoitteluni aapeelle. Ehkä Jani Mäkelän teoria huonoista johtajista pitää joissakin yrityksissä paikkansa. Jani itse saisi minkä tahansa firman konkkaan ripeämmin kuin yksikään toinen Suomen surkeimmista johtajista.
kruuttis

kun harmaan kommentti sisältää typeriä ohjeita niin silloin aina kyseessä on naisoletettumme s-ryhmäläinen, tuo jokaketjun höylä
 
vierailija
kruuttis

kun harmaan kommentti sisältää typeriä ohjeita niin silloin aina kyseessä on naisoletettumme s-ryhmäläinen, tuo jokaketjun höylä
Ehkä aivosi ovat vain asettuneet siihen asentoon. Mielestäni sinä ja muut mustat höyläävät tätä palstaa eniten, ja muille jää vain sahanpurut ja kutterisilppu räävittäväksi.
Kun haksahdit puolustamaan minua, kai siitä huomasit ettet tunnista vierailijaa toisesta. Myönnä pois. Näin on käynyt monelle muullekin lukijalle enkä minä olet aiemmin heidän virheitä oikaissut.
Vastuu siirtyy aina lukijoille. Ei tällä palstalla muut savolaiset kuin minä kirjoita. Palstan ovat omineet itselleen tosikot ja maailmanlopun kauppaajat.
 

Yhteistyössä